ديجيتال ماركتينگ طراحي سايت
|
سئوكار كيست؟ سئو كار حرفه اي، كارشناس يا متخصص سئو كيست؟ اگر از يك سئوكار بپرسيد كه شغل او چيست احتمالا دچار كمي مكث شده و در حال كلنجار با خود براي پرسش به سوال شما مي شود. احتمالا بعد از اينكه جواب سوال شما را با جمله “من يك سئو كار هستم” بدهد، با نگاه عجيب شما رو به رو مي گردد.
اما موضوعي كه در اين گونه مواقع ذهن سئوكاران را درگير مي كند اينست كه آيا آنها مي بايست به همين پاسخ كوتاه اكتفا كنند يا موارد بيشتري را درباره سئو به طرف مقابلشان بگويند. بسياري از سئو كارها توضيح درباره كار خود را به يك مسئله چالش بر انگيز تبديل مي كنند. اما اگر همه ما خوب دقت كنيم مي بينيم كه هر كسي در هر شغلي كه فعاليت مي كند اگر بخواهد دقيقتر درباره كار خود توضيحاتي دهد، احتمالا همه ما كه در آن كار سر رشته اي نداريم دچار سردرگمي مي شويم و از يك جا به بعد اصلا متوجه حرف هاي طرف مقابلمان نخواهيم شد. با اين حال در صنعت سئو دو مسئله ارتباطات و شفافيت، بسيار مهم هستند. به همين خاطر مي توان به طور واضحي به اين سوال پاسخ داد: “سئو كار كيست ؟” سئو يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، به افراد كمك مي كند تا محصولات و اطلاعات موردنظرشان را توسط موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ به راحتي بيابند. يك سئوكار يا متخصص سئو با آناليز و مطالعه در اين باره به جستجوي مواردي مي گردد كه محبوبيت آنها در موتورهاي جستجو در حال افزايش است و با اجراي استراتژي ها و اقداماتي سعي مي كند كه نتايج جستجو را براي يك سايت مشخص بهبود ببخشد. هدف نهايي از اين كار، افزايش سطح ترافيك وب سايت با استفاده از كلمات و موضوعات كليديست. به گونه اي كه كاربر پس از ورود به سايت، جذب آن شده و در عين حال وب سايت نيز بر اساس الگوريتم هاي پيشنهادي گوگل طراحي شده باشد. موتورهاي جستجو همواره در حال تغيير هستند و سئوكار ها مي بايست متناسب با آن اطلاعات خود را به روز كنند. در اينجا با استفاده از يك مثال ماهيت كار را به شما نشان خواهيم داد. به عنوان مثال كلمه كليدي “SEO” را در نظر بگيريد. نتايج جستجو براي اين كلمه در سال هاي گذشته به اين شكل بود: يك متخصص سئو يا كارشناس سئو دقيقا چه كاري انجام مي دهد؟ بهينه سازي وب سايت شما براي موتورهاي جستجو به معني آگاهي از اين فاكتور ها و راه اندازي تاكتيك هاي جديد و متناسب با آنهاست. با اين حال با تغيير رويه كار موتورهاي جستجو، ديگر نمي توان به روش هاي سئو قديمي اتكا كرد. سئو مدرن چيزي بيشتر از اتكا به كلمات كليدي و متا تگ هاست. فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه سئوكار ها مي بايست بر آن مسلط باشند و اين مسئله مهارت بالايي را مي طلبد. اگر اين موارد در سطوح پايين تري بخواهيم بيان كنيم، در حالت كلي يك متخصص سئو مي بايست قادر به درك موارد زير باشد: چرا لينك ها مهم هستند
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |