ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

سئوكار كيست؟ سئو كار حرفه اي، كارشناس يا متخصص سئو كيست؟

اگر از يك سئوكار بپرسيد كه شغل او چيست احتمالا دچار كمي مكث شده و در حال كلنجار با خود براي پرسش به سوال شما مي شود. احتمالا بعد از اينكه جواب سوال شما را با جمله “من يك سئو كار هستم” بدهد، با نگاه عجيب شما رو به رو مي گردد.


در بعضي مواقع نيز آنها ممكن است پاسخ ساده تري به اين شكل به سوال شما بدهند: “من در زمينه برنامه ريزي سايت ها براي گرفتن رتبه بالاتر در گوگل فعاليت مي كنم.” با اين پاسخ بسياري از افراد قانع شده و در ذهن خودشان اين كار را بسيار جالب تصور مي كنند.

اما موضوعي كه در اين گونه مواقع ذهن سئوكاران را درگير مي كند اينست كه آيا آنها مي بايست به همين پاسخ كوتاه اكتفا كنند يا موارد بيشتري را درباره سئو به طرف مقابلشان بگويند.

بسياري از سئو كارها توضيح درباره كار خود را به يك مسئله چالش بر انگيز تبديل مي كنند. اما اگر همه ما خوب دقت كنيم مي بينيم كه هر كسي در هر شغلي كه فعاليت مي كند اگر بخواهد دقيقتر درباره كار خود توضيحاتي دهد، احتمالا همه ما كه در آن كار سر رشته اي نداريم دچار سردرگمي مي شويم و از يك جا به بعد اصلا متوجه حرف هاي طرف مقابلمان نخواهيم شد.

با اين حال در صنعت سئو دو مسئله ارتباطات و شفافيت، بسيار مهم هستند. به همين خاطر مي توان به طور واضحي به اين سوال پاسخ داد: “سئو كار كيست ؟”

سئو يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، به افراد كمك مي كند تا محصولات و اطلاعات موردنظرشان را توسط موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ به راحتي بيابند. يك سئوكار يا متخصص سئو با آناليز و مطالعه در اين باره به جستجوي مواردي مي گردد كه محبوبيت آنها در موتورهاي جستجو در حال افزايش است و با اجراي استراتژي ها و اقداماتي سعي مي كند كه نتايج جستجو را براي يك سايت مشخص بهبود ببخشد.

هدف نهايي از اين كار، افزايش سطح ترافيك وب سايت با استفاده از كلمات و موضوعات كليديست. به گونه اي كه كاربر پس از ورود به سايت، جذب آن شده و در عين حال وب سايت نيز بر اساس الگوريتم هاي پيشنهادي گوگل طراحي شده باشد.

موتورهاي جستجو همواره در حال تغيير هستند و سئوكار ها مي بايست متناسب با آن اطلاعات خود را به روز كنند. در اينجا با استفاده از يك مثال ماهيت كار را به شما نشان خواهيم داد. به عنوان مثال كلمه كليدي “SEO” را در نظر بگيريد. نتايج جستجو براي اين كلمه در سال هاي گذشته به اين شكل بود:

يك متخصص سئو يا كارشناس سئو دقيقا چه كاري انجام مي دهد؟
فاكتورهاي زيادي براي رتبه دهي به سايت ها وجود دارد و درك اينكه كدام فاكتور بيشترين تاثير را بر رتبه يك سايت مشخص دارد، كار بسيار سختيست. فعاليت يك متخصص سئو يا همان سئو كار، با صرفا چند ترفند و بك لينك در اينترنت خلاصه نمي شود. يك سئو كار مي بايست همواره به دنبال كلمات كليدي محبوب باشد و راه هايي را براي افزايش ترافيك سايت ايجاد كند. به دنبال اين افزايش ترافيك نيز احتمال برخورداري از مشتري بيشتر مي گردد.

بهينه سازي وب سايت شما براي موتورهاي جستجو به معني آگاهي از اين فاكتور ها و راه اندازي تاكتيك هاي جديد و متناسب با آنهاست. با اين حال با تغيير رويه كار موتورهاي جستجو، ديگر نمي توان به روش هاي سئو قديمي اتكا كرد. سئو مدرن چيزي بيشتر از اتكا به كلمات كليدي و متا تگ هاست.

فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه سئوكار ها مي بايست بر آن مسلط باشند و اين مسئله مهارت بالايي را مي طلبد. اگر اين موارد در سطوح پايين تري بخواهيم بيان كنيم، در حالت كلي يك متخصص سئو مي بايست قادر به درك موارد زير باشد:

چرا لينك ها مهم هستند
سئو داخلي چگونه بر رتبه صفحه تاثيرگذار است
سئو خارجي چگونه بر رتبه صفحه تاثيرگذار است
چرا توليد و بازاريابي محتوا براي هر نوع بازاريابي آنلايني ضروريست
چگونه شبكه هاي اجتماعي بر روي سئو تاثير گذارند
آيا تبليغات كليكي ارزش هزينه كردن دارند؟
چگونه از روش هاي مدرن مانند سئو ويدئو مي بايست استفاده كرد؟
يك سئوكار حرفه اي مدام در حال تركيب اين روش ها براي كسب بهترين نتيجه است و همواره به دنبال افزايش اطلاعات خود در زمينه سئو مي باشد. اگر به دنبال يك سئو كار حرفه اي هستيد مي توانيد با تماس گرفته و از كارشناسان ما، مشاوره بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۱:۲۰ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی