ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

شما مي توانيد با ساخت سايت خبري امكاناتي از قبيل ايجاد متون مختلف، تصاوير و اخبار را در اختيار كاربران قرار دهيد. دقت داشته باشيد كه در براي شروع كار بايستي هدف از طراحي وب سايت خبري را براي خود مشخص سازيد، پس از اينكه هدفتان را مشخص كرديد مي توانيد هر چيزي را كه براي طراحي يك سايت حرفه اي بدان نياز داريد را برگزينيد. در واقع كاربراني كه در اينترنت پيدا مي‌كنند ترجيح مي‌دهند كه اخبار را در آن با هدف دريافت نمايند و در نتيجه اين مسئله موجب مي گردد كه كاربران تمايل ويژه‌اي به سايت‌هاي خبري داشته باشند.

راه اندازي پورتال خبري
منظور از پورتال يا درگاه خبري دريچه است كه به عنوان يك واسطه عمل مي كند و مجموعه گسترده‌ اي از خدمات و اطلاعات را جمع آوري نموده و آن را پس از طي مراحلي در اختيار كاربران با استفاده از اينترنت قرار مي دهد. پورتال هاي خبري بايستي امكانات بيشتري از يك وب سايت ساده در اختيار داشته باشند. توجه داشته باشيد كه پورتال هاي خبري تنها مختص يك دفتر روزنامه نيست. برخي از سازمان ها و موسسات نيز به پورتال خبري نياز دارند.

طراحي سايت نشريات
به طور كلي يك سري راهكارهاي جامعي به منظور طراحي سايت نشريات و مجلات ايجاد شده است كه هدف از آن فراهم نمودن محيطي كاملاً طراحي شده با مديريت خبري و ساخت خبر و خبرگزاري هاي اينترنتي مي باشد . نكته قابل توجه اين است كه در حيطه اينترنت معمولاً از نشريات و مجلات با عنوان تحريره هاي الكترونيكي ياد مي شود . در واقع نشريات داراي انعطاف پذيري بالايي هستند تا جايي كه مديريت و توسعه بخشيدن به برخي از قسمت‌ هاي آن كار راحتي به نظر مي ‌آيد . علاوه بر آن ساختار نشريات الكترونيكي در طراحي سايت نشريات ت به شكل چند لايه مي باشد كه در آينده مدير سايت بتواند خيلي آسان به آن توسعه بخشد .

طراحي سايت اخبار
از بهترين بسترها براي اطلاع رساني در كوتاه ترين زمان استفاده از وبسايت خبري است، كه در واقع جزء بي رقيب ترين انواع رسانه هاي اطلاع رساني مي باشد. قرار دادن ويديو، تصاوير و بسياري از اطلاعات به روز از مهم ترين مزاياي وب سايت هاي خبري است. شما مي توانيد اخبار را به بهترين اين شيوه ممكن به كاربران منتقل سازيد. همانگونه كه ميدانيد سايت هاي خبري و طراحي سايت آگهي در شماره پربازديدترين سايت ها در ميان منابع خبري به حساب مي آيد؛ زيرا توانايي زيادي در بارگذاري مطالب و انتقال سريع آن ها در مدت زماني كوتاه و قيمتي مناسب دارد .

از جمله سايت هاي اينترنتي پربازديد مي‌توان به سايت‌هاي خبري و اطلاع رساني اشاره نمود. يكي از دلايلي كه سايت هاي خبري پربازديد است، اهميت موضوع خبر و اطلاع رساني در جامعه مي باشد كه افراد همواره به دريافت جديد ترين اخبار از سوي اينترنت تمايل نشان مي دهند. در واقع بر اساس تعداد كاربران آنلاين در اينترنت و آمار هاي موجود، بايستي طراحي و راه اندازي سايت هاي خبري به گونه ‌اي باشد كه فضاي مناسبي داشته باشند و همچنين محتواي مفيدي را براي كاربران توليد نمايند ؛ در نتيجه از اين طريق مي‌ توانند كاربران زيادي را به سوي خود جذب كنند. كاربراني كه همواره از اينترنت استفاده مي ‌كنند، منتظرند تا در آن واحد خبر را دريافت نمايند پس اين موضوع موجب مي گردد كه افراد تمايل زيادي به سايت‌ هاي خبري نشان دهند.

در حال حاضر شبكه هاي اجتماعي همچون تلگرام، اينستاگرام، واتساپ و غيره گسترش يافتند؛ در نتيجه پيشرفت روز افزون فضاي مجازي، اهميت طراحي سايت هاي خبري و ساير وب سايت ها مانند طراحي سايت فروشگاهي ، طراحي سايت شركتي براي مشاغل نيز بيشتر شده است. همانگونه كه مي‌دانيد راه اندازي يك سايت به تنهايي كفايت نمي كند و حتماً بايد نسبت به سئو و تجربه كاربري به صورت كاملا آگاهي داشته باشيد تا بتوانيد از راه اندازي سايت خود نتيجه خوبي بگيريد.

پورتال خبري
ممكن است اين سوال براي شما نيز مطرح شود كه پورتال خبري چيست ؟ در پاسخ مي‌توانيم بگوييم كه منظور از پورتال خبري يا به قولي درگاه ، دريچه اي است كه به عنوان يك واسطه عمل مي كند و مجموعه گسترده اي از سيستم ها و خدمات را جمع آوري نموده و همچنين امكان استفاده كاربران از انواع سيستم ها را در يك فضاي عالي ميسر مي كند . طبيعتاً پورتال بايد يكسري قابليت هاي اضافه تري نسبت به يك وب سايت ساده داشته باشد . در واقع بايد قابليت هماهنگي با ديگر سيستم هاي يك سازمان را در بر داشته باشد . به طور كلي پرتال خبري يكي از انواع پورتال ها است كه براي راه‌اندازي آن بايد حتما اطلاعات لازم را كسب نماييد .

همانگونه كه مي دانيد با پيشرفت هاي روز افزون دانش و تكنولوژي روزنامه ها و مجلات كاغذي نقش كمتري را در زندگي افراد دارا هستند . به مرور زمان اين روزنامه ها و مجلات جاي خود را به پورتال هاي خبري داده ‌اند . در نهايت وجود خبرگزاري ها در فضاي مجازي و سايت ها و همچنين راه اندازي پرتال هاي خبري براي آنها بسيار حائز اهميت است . پورتال خبري ، اخبار مربوط به يك سازمان و يا خبر هاي عمومي در سطوح مختلف جامعه را به اطلاع عموم مي رساند . بايد توجه داشت كه به منظور انتشار اخبار مختلف در سايت هاي خبري به يك تيم نياز است ؛ به عبارت ديگر مي توان گفت كه پورتال خبري همانند يك دفتر روزنامه آنلاين عمل مي كند كه همانند آن بايستي مراحل انتشار اخبار و فرايند هاي مربوط به آن را با استفاده از راه اندازي پورتال خبري در سايت انجام دهد ، و افراد موجود در پورتال خبري نقش كاركنان دفتر روزنامه همانند ويراستاري ، سردبيري و غيره را بر عهده دارند .

طراحي وب سايت خبري
هزينه سايت خبري
افرادي كه قصد راه اندازي و طراحي سايت خبري را دارند به دنبال يك قيمت مشخص شده جهت طراحي سايت نباشند ؛ زيرا بايد در نظر داشته باشيد كه هيچ قاعده و قانوني براي هزينه طراحي سايت وجود ندارد .

امكانات سايت خبري
سايت هاي خبري نيز همانند بسياري از ديگر سايت ها از امكانات و قابليت هايي برخوردار است كه ما در اينجا برخي از آن ها را بر مي شماريم :

▪ استفاده از تصاوير با كيفيت و تا حد امكان كم حجم باشد
▪ بي طرف بودن در موضوعات مختلف و پرهيز نمودن از سياست زدگي
▪ دسته بندي ، چيدمان و گرافيك سايت بايد مناسب سايت هاي خبري باشد ؛ بگونه اي كه كاربر خيلي راحت بتواند به اخبار مورد نظر دسترسي پيدا كند
▪ احترام قائل شدن به باور هاي ديني و سنتي اقوام مختلف
▪ محتواي باكيفيت ، ساده و خوانا
▪ انتشار اخبار صحيح همراه با ذكر منبع انتشار آن
▪ طراحي واكنشگرا و سئو شده قالب سايت
▪ به روز رساني اخبار بصورت مداوم
▪ رعايت تمامي نكات مربوط به سئو .

راه اندازي سايت خبري
به منظور راه اندازي سايت خبري بايستي از سيستم ها و قالب هاي آماده استفاده نمود ؛ اما بر اساس اين كه اخبار معمولاً به صورت روزانه در آن ذخيره مي‌شوند ، پس از گذشته مدتي روند سايت كند و آهسته مي گردد ؛ در نتيجه توانايي پاسخ به تمامي درخواست‌ ها را نخواهد داشت . سايت خبري بايد به طوري طراحي گردد كه بتوانيد به شكل هفتگي و يا روزانه مطالب موجود در آن را به روز رساني نماييد و البته به گونه اي باشد كه مخاطبان و كاربران زيادي را به سوي خود جذب نمايد و ميزان بازديد از سايت نيز بالا رود .

بايد دقت داشته باشيد كه مطالبي كه درون سايت قرار مي دهيد ، بايستي با توجه به تاريخ قرار دادن شان درون سايت مرتب شوند و اين قابليت را براي مخاطب به همراه داشته باشند كه بتواند خيلي راحت بر اساس تاريخ به خبر منتشر شده دسترسي يابد . رنگ بندي و طراحي كه در سايت انجام مي‌شود ، بايد به گونه‌ اي باشد كه زياد براي افراد دنبال كننده در سايت خسته كننده و ملال آور نباشد و آنان بتوانند براي مدت زمان بيشتري در سايت باقي بمانند . يكي از امكاناتي كه توصيه مي‌شود در هنگام طراحي وب سايت خبري افزوده شود ، بخش نظرات است از اين طريق كاربران مي ‌توانند در اخبار منتشر شده مشاركت داشته و فعاليت خود را در سايت افزايش دهند ؛ در نتيجه اين عمل رتبه سايت در موتور جستجو افزايش مي يابد .

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۷:۲۲:۱۰ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی