ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

طراحي سايت ارزان
آكادمي طراحان با طراحي سايت ارزان و حرفه اي، همواره براي پيشبرد هدف خود يعني توسعه‌ي كسب و كار اينترنتي قدم برداشته است. با حذف واسطه‌ها، امكانات كم كاربرد در طراحي‌ و استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس، قادريم ظرف مدت كوتاهي (۵ تا ۱۲ روز) يك وب‌سايت كاملاً حرفه‌اي، با امكانات بروز، قابل توسعه و منطبق با نياز شما را در طراحي كنيم.

ارزان بودن طراحي‌ها به معناي بي‌كيفيتي آن نيست. قطعاً كيفيت وب‌سايت و بالا بودن كارايي آن اولين اولويت ما است كه هميشه به آن پايبند بوده‌ايم.

چرا طراحي سايت ارزان و حرفه‌اي؟
ما ادعا مي‌كنيم وب‌سايت‌هايي كه براي شما طراحي مي‌كنيم كاملا حرفه‌اي هستند؛ زيرا:

كاملا واكنشگرا هستند و در همه‌ي نمايشگرها اعم از موبايل، تبلت، دسكتاپ و… ظاهر بهينه و مناسبي دارند.
سرعت و امنيت خوبي دارند
مطابق با خواسته و نياز كارفرما هستند
قابليت توسعه دارند: توجه داشته باشيد كه توسعه پذيري بسيار مهم است و زيرساخت پيشرفت وب‌سايت شما را در آينده تامين مي‌كند
وابسته به تيم ما نخواهيد بود: حتما نام سيستم اختصاصي يا سايت‌سازهاي اختصاصي را شنيده‌ايد، استفاده از آنها باعث مي‌شود براي توسعه سايت خود به يك شركت وابسته شويد. روش كاري ما استفاده از سيستم بين‌المللي وردپرس است كه در سراسر دنيا شناخته شده است. بعد از طراحي وب‌سايت هر زمان كه نياز به توسعه‌ي وب‌سايت خود داشتيد علاوه بر تيم آكادمي طراحان، ده‌ها شركت ديگر وجود دارند كه مي‌توانند كار شما را توسعه بدهند و به هيچ عنوان وابستگي نخواهيد داشت.

اما براي علت ارزان بودن تعرفه‌ها مي‌توان به دلايلي همچون موارد زير اشاره كرد:

حذف واسطه‌ها
استفاده از پلن بيس و سبك (در ابتداي كار نياز نيست شما امكانات بيش از حدي به وب‌سايت خود اضافه كنيد تا هزينه‌هاي آن را به دوش بكشيد. براي نمونه ممكن است اصلا لازم نباشد سيستم چند فروشندگي داشته باشيد. اين موارد در حين مذاكرات اوليه بررسي خواهند شد.)

آكادمي طراحان سعي دارد با طراحي و راه اندازي سايت با كيفيت بالا، ضمن حفظ اعتماد و سرمايه‌ي كاربر، با دريافت سفارش ساخت سايت بيشتر در جهت توسعه‌ي كسب و كار آنلاين گامي بردارد. بنابراين با تكيه بر شعار طراحي سايت ارزان و حرفه اي به سمت اين هدف در حركت هستيم. ما از اينكه شما كاربران گرامي با اعتماد خود، در اين راه ياري‌مان مي‌نماييد، كمال تشكر را داريم.
شما عزيزان مي‌توانيد براي سفارش ساخت سايت از بخش تماس با ما استفاده نماييد.

 

شما هم به يك وب‌سايت احتياج داريد!
دلايل مختلفي وجود دارد براي اثبات اينكه شما براي توسعه‌ي كار خود به يك وب‌سايت احتياج داريد. دلايلي مثل:

 

طراحي سايت حرفه‌اي
درآمد ۲۴ ساعته را تجربه كنيد. حتي در ساعاتي كه در حال استراحت هستيد وب‌سايت شما در حال معرفي و فروش محصولات شماست!
طراحي سايت ارزان
نمونه‌كار، خدمات يا محصولات خود را حرفه‌اي تر در قالب كاتالوگ‌هاي آنلاين با كلي تصوير و ويديو به مشتري نشان دهيد.
طراحي وب‌سايت ارزان و حرفه‌اي
خدمات خود را به يك يا چند شهر محدود نكنيد. خدمات شما در اينترنت به افراد زيادي در سرتاسر جهان معرفي خواهند شد.
طراحي سايت
بيشتر افراد جامعه، خدمات مورد نياز خود را در اينترنت جستجو مي‌كنند. كاربران بايد شما را در اينترنت بيابند.

تيم متخصص آكادمي طراحان با طراحي وب‌سايت حرفه‌اي به رشد فعاليت شما در عرصه‌ي اينترنت مي‌انديشد. طراحي وب‌سايت با هزينه‌ي مناسب مي‌تواند راهي براي جهش كار شما به سمت موفقيت باشد. اگر دوست داريد ده‌ها دليل ديگر بر ضرورت راه اندازي وب‌سايت را بدانيد مقاله‌ي اهميت داشتن سايت را مطالعه كنيد.

براي داشتن يك وب‌سايت با امكانات بالا كافيست تلفن خود را برداريد و با شماره‌ي مندرج در سايت تماس بگيريد. ايده‌ي خود را مطرح كنيد و مناسب‌ترين هزينه را از تيم ما بشنويد.


ويژگي‌ وب‌سايت‌هاي طراحي شده در اكادمي طراحان
تمامي وب‌سايت هاي اختصاصي از صفر و طبق اصول مشخص طراحي مي‌شوند. اين وب‌سايت‌ها قابليت نمايش در تمامي دستگاه‌ها از جمله موبايل، تبلت، لپتاپ و.. را دارند.

طراحي حرفه‌اي و ارزان در آكادمي طراحان
ما در آكادمي طراحان خود را موظف مي‌كنيم به طراحي وب‌سايت ايمن بپردازيم و تا جاي ممكن امنيت سايت را افزايش دهيم. از ديگر ويژگي‌هاي وب‌سايت‌هاي طراحي شده بهينه بودن سرعت و رعايت اصول سئو در آنهاست.

علاوه بر موارد فوق شايد بتوان گفت مهم‌ترين ويژگي كار ما اين است كه شما را به يك مشتري دائم تبديل خواهيم كرد! بله درست است بسياري از افرادي كه تا الان با تيم ادمين سايت همكاري داشته اند به دليل پشتيباني مناسب و كيفيت مطلوب ديگر به سراغ شركت هاي ديگر نمي‌روند.

مراحل انجام پروژه طراحي سايت
مراحل انجام طراحي وب سايت
جهت مشاوره و اخذ راهنمايي از طريق اطلاعات تماس مندرج در زير سايت يا از طريق صفحه‌ي تماس با ما با آكادمي طراحان در ارتباط باشيد.
همچنين براي مشاهده‌ي آخرين تعرفه‌ي خدمات به صفحه‌ي تعرفه‌ي طراحي مراجعه نماييد. توجه داشته باشيد كه طراحي سايت ارزان و حرفه اي، تنها يكي از ده ها خدماتي است كه مي‌توانيد از آكادمي طراحان دريافت كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۱۱:۴۲ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی