ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

طراحي سايت با وردپرس
طراحي سايت وردپرس كه به يكي از محبوب ترين درخواست هاي طراحي سايت در دنيا تبديل شده است توانسته درصد بالايي از سايت ها در دنيا را تحت سلطه خود بگيرد. اين سيستم داراي هزاران قالب در استورهاي معتبر دنياست كه مي تواند براي سايت هاي شركتي، بازرگاني و فروشگاهي با تعداد محصولات محدود مناسب باشد.

برآورد هزينه خدمات طراحي سايت با وردپرس


سايتهاي وردپرسي به سرعت در حال تسخير دنياي وب هستند. وردپرس در بدو امر، سيستم مديريت محتوايي بود كه براي وبلاگ نويسي مورد استفاده قرار مي‌گرفت. اما در حال حاضر تعداد بسيار زيادي از سايت‌ها از اين سيستم استفاده مي‌كنند. وردپرس با زبان برنامه نويسي PHP نوشته شده و به دليل داشتن افزونه هاي متنوع، مي تواند نيازهاي مشتريان را برطرف نمايد. براي داشتن يك سايت وردپرسي بهتر است از هاست‌هاي لينوكسي استفاده كرد.

1. ساخت سايت وردپرسي
ساخت و مديريت يك سايت وردپرسي به مراتب از يك سايت كه بصورت اختصاصي كدنويسي مي گردد راحت تر است زيرا آموزش هاي آن در تمامي سايت هاي دنيا و به زبان هاي مختلف وجود دارد.

2. قيمت طراحي سايت وردپرس
قيمت طراحي يك سايت وردپرس كاملا بستگي به نياز هاي شما دارد ولي بصورت متداول اين هزينه بين 2 تا 12 ميليون تومان قابل انجام است كه رابطه مستقيمي با زمان انجام پروژه دارد.

3. هسته وردپرس بصورت متن باز ارائه مي شود
متن باز بودن WordPress به اين معناست كه توسعه دهندگان وب مي‌توانند افزونه ها و كدهاي مورد نظر خود را به آن اضافه كنند و آن را در اختيار ساير افراد قرار دهند.

4.مديريت سايت وردپرسي براحتي امكانپذير است
هر فردي با حداقل دانش وب و بدون نياز به دانش طراحي سايت براحتي مي تواند يك وبسايت وردپرسي را مديريت كند. نحوه چينش منوها، تقويم شمسي در تمام افزونه ها، نصب راحت و سريع افزونه هاي متنوع و پشتيباني كامل از بان فارسي از مهمترين امكانات وردپرس است.

5. افزونه هاي متنوع
بي شك مهمترين دليل برتري وردپرس بر ساير رقبا، تنوع بي نظير پلاگين هاي كاربردي است. براي هر منظوري حداقل 5 توسعه دهنده مختلف، افزونه هاي كاربردي را توسعه دادند.

6. توسعه سريع افزونه هاي دلخواه
حتي اگر افزونه مورد نظر شما وجود نداشته باشد براحتي و بر اساس متن باز بودن هسته وردپرس، اين امكان وجود دارد كه افزونه دلخواه خود را توليد كنيد.

 

7. ساخت سايت با وردپرس
براي چنين منظوري كافيست كانفيگ اوليه هاست و همچنين خطاهاي احتمالي در نصب وردپرس را بدانيد، پس از آن دانش ساخت صفحات ، نصب پوسته و افزونه هاي مختلف به شما يك طراحي سايت با وردپرس را آموزش داده است.

قالب طراحي سايت
داشتن ظاهري زيبا و حرفه ‌اي، يك مزيت بسيار بزرگ براي وب سايت ‌هاي مختلف است. اولين چيزي كه به چشم كاربران هر مجموعه ‌اي مي‌آيد، ظاهر يك وب ‌سايت است. به ‌همين دليل است كه افراد در طراحي وب‌ سايت، حتماً بايد به كيفيت ظاهر وب‌ سايت ايشان توجه داشته باشند. اولين چيزي كه در ظاهر يك وب ‌سايت، به چشم مي ‌آيد قالب طراحي سايت است. قالب يك وب‌ سايت به فرمي كلي صفحات وب‌ سايت گفته مي‌ شود. هرچه قدر كه در ساخت وب سايتتان از قالب زيباتر و حرفه‌ اي ‌تري بهره بگيريد، در نهايت مي ‌توانيد ظاهري حرفه ‌اي ‌تر براي وب سايتتان طراحي كنيد. انتخاب قالب براي وب ‌سايت، بايد به‌ گونه‌اي باشد كه قالب داراي هماهنگي با فرم كلي وب ‌سايت باشد. همچنين در طراحي قالب وب‌ سايت، بايد به اين مسئله توجه داشت كه تا حد نياز طراحي قالب ساده باشد.

طراحي سايت ساده
داشتن يك وب ‌سايت در فضاي اينترنت، امري بسيار مهم براي يك كسب ‌و كار به ‌نظر مي‌ رسد. به گونه‌اي كه امروز شما كمتر كسب ‌و كاري را پيدا مي ‌كنيد كه وب ‌سايتي مناسب در فضاي اينترنت شديد. داشتن يك وب‌ سايت حرفه ‌اي، اين امكان را به شركت ‌ها و مجموعه ‌ها مي ‌دهد كه بتوانن خدمات و محصولاتشان در ابعاد گسترده ‌تري عرضه كنند. همچنين داشتن يك وب سايت، مي ‌تواند باعث معرفي بهتر محصولات شود. از اين ‌رو است كه اكثر مجموعه‌ها به‌دنبال داشتن وب ‌سايتي مناسب هستند. مجموعه هاي نوپا، به ‌دنبال راه‌ حلي براي داشتن وب‌ سايتي ارزان‌ تر هستند. استفاده از وب‌ سايت هاي ساده ‌تر، معمولاً داراي هزينه كمتري است. مجموعه كوچك ‌تر و نوپا كه در ابتداي كار نمي‌ خواهند هزينه زيادي را صرف طراحي و توليد يك وب‌ سايت كنند، بهتر است كه به سمت طراحي سايت ساده بروند. معمولاً سايت ‌هاي ساده‌ تر، داراي هزينه‌ هاي كمتري در مراحل ساخت هستند


طراحي سايت با وردپرس
امروزه داشتن وب سايت برخلاف گذشته كار سختي نيست به گونه‌اي كه شما مي‌توانيد پس از مدت زمان كوتاهي وب سايت خود را در دامنه و هاستي كه مدنظر داريد، مشاهده كنيد. البته اين شرايط درصورتي است كه از CMS يا قالب آماده براي طراحي وب سايت خود استفاده كنيد چراكه طراحي CMS اختصاصي كمي زمان‌بر است و هزينه بيشتري هم براي شما در بر دارد. منظور از قالب يا CMS آماده، سيستم‌هاي مديريت محتوايي هستند كه به رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرند. برخي از مهم‌ترين سيستم‌هاي مديريت محتوا شامل: وردپرس، جوملا، دروپال و ... هستند.

وردپرس يك CMS يا سيستم مديريت محتواي رايگان است كه مي‌توانيد با استفاده از آن در مدت زمان كوتاهي با هزينه كمتري براي كسب‌و‌كار خود يك وب سايت طراحي كنيد علاوه‌بر اين هيچ محدوديتي در طراحي وب سايت با وردپرس وجود ندارد به گونه‌اي كه با استفاده از اين CMS رايگان هم مي‌توانيد يك وبلاگ براي خود طراحي كنيد و هم اينكه هر يك از انواع وب سايت‌هاي فروشگاهي، خبري، شركتي و ... را طراحي كنيد.

طراحي سايت وردپرس نسبت به ساير CMS‌ها از مزاياي متعددي برخوردار است و از همه مهم‌تر سفارش طراحي سايت وردپرس، نسبت به ساير پلتفرم‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است و سريع‌تر آماده مي‌شود. از ساير مزايايي كه طراحي سايت وردپرس دارد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

Open Source بودن وردپرس
درواقع يكي از بهترين ويژگي‌ها و مزايايي كه پلتفرم وردپرس دارد متن باز بودن آن است. بنابراين شما با طراحي سايت با استفاده از وردپرس مي‌توانيد كدها و افزونه‌هايي كه مدنظر داريد را به راحتي به آن اضافه كنيد.

تعداد بالاي افزونه‌هاي رايگان وردپرس
يكي ديگر از مهم‌ترين مزيت‌هايي كه وردپرس دارد اين است كه شما مي‌توانيد از تعداد زياد افزونه‌هايي كه در اختيار شما قرار مي‌دهد استفاده كنيد. جالب است بدانيد كه بيشتر اين افزونه‌ها به صورت رايگان در اختيار كاربران و برنامه‌نويسان قرار مي‌گيرند تا آن‌ها بتوانند متناسب با نياز خود برخي از آن‌ها را دريافت كنند. البته برخي از افزونه‌هاي وردپرس رايگان نيستند و بايد براي دريافت آن‌ها مبلغي را پرداخت كنيد.

آساني نصب و استفاده از وردپرس
جالب است بدانيد براي كار با وردپرس و استفاده از آن برخلاف ساير پلتفرم‌ها نيازي به داشتن علم و دانش تخصصي در زمينه برنامه‌نويسي نيست و تنها با حداقل اطلاعات فني كه در زمينه برنامه‌نويسي داريد به راحتي مي‌توانيد وردپرس را نصب و از آن استفاده كنيد.

توسعه وب سايت وردپرس در كمترين زمان
برخلاف ساير پلتفرم‌هاي طراحي وب سايت كه براي افزودن يك قابليت جديد يا توسعه دادن آن‌ها به مدت زمان قابل توجهي نياز است در پلتفرم وردپرس در كمترين زمان ممكن مي‌توان يك قابليت جديد به وب سايت افزود و آن را به راحتي توسعه داد.

طراحي سايت وردپرس

طراحي سايت وردپرس يكي از ضرورت هاي موفقيت در كسب و كارهاي امروزي است كه متناسب با فعاليت آن در ايجاد برند سازي، رقابت با ديگران و پيشي گرفتن از آن ها بسيار اهميت دارد. از طريق طراحي سايت مي توانيد با مشتريان و مخاطبان تعامل و ارتباط بهتري داشته باشيد. چنانچه كسب و كار شما پتانسيل لازم را داشته باشد مي توانيد با شروع ساخت سايت وردپرس مناسب و كاربردي ارتباط خود را با كاربران خود حفظ كنيد.
امروزه از وب سايت هاي مختلف براي انجام امور مختلف توسط كاربران به شدت استفاده مي شود، به همين دليل در حال حاضر بازار ساخت و طراحي وب سايت بسيار داغ است و شركت هاي فعال و با تجربه همواره در تلاش هستند كه بتوانند بهترين و با كيفيت ترين سايت وردپرس را براي جذب كاربر بيشتر طراحي و توليد و به بازار عرضه نمايند. در ادامه مي خواهيم مزاياي طراحي سايت وردپرس را معرفي كنيم و همچنين به بررسي كامل هزينه هاي سايت و طراحي سايت وردپرس بپردازيم با ما همراه باشيد.


مزاياي طراحي سايت با وردپرس چيست؟

ساخت سايت با وردپرس از سال 2003 رايج شده است و محبوب ترين نرم افزار وبلاگ نويسي در بازار مي باشد. در چند سال گذشته، وردپرس همچنين به نرم افزار مديريت محتوا براي وب سايت هاي غير وبلاگ تبديل شده است. در ادامه 10 دليل اصلي محبوبيت وردپرس ذكر شده است.

 

سهولت استفاده : رابط كاربردي وردپرس بسيار آسان است. افزودن صفحات جديد، پست هاي وبلاگ، تصاوير و غيره به راحتي و به سرعت در پلت فرم وردپرس قابل انجام است.
وب سايت خود را از هر رايانه اي مديريت كنيد : وردپرس مبتني بر مرورگر است. بنابراين با هر رايانه متصل به اينترنت امكان مديريت سايت وجود دارد.
بدون ويرايش HTML يا نرم افزار FTP : وردپرس يك سيستم مستقل است. بر همين دليل به راحتي مي توانيد يك صفحه يا پست وبلاگ جديد ايجاد كنيد، متن را قالب بندي كنيد، تصاوير را بارگذاري كنيد (و آنها را ويرايش كنيد) ، اسناد ، فايل هاي ويدئويي، گالري تصاوير و غيره را بدون نياز به نرم افزار HTML يا FTP اضافي بارگذاري كنيد.
موتورهاي جستجو به سايت هاي وردپرس علاقه دارند : كد نويسي وردپرس بسيار تميز و ساده است و خواندن و فهرست بندي محتواي يك سايت را براي موتورهاي جستجو آسان مي كند. علاوه بر اين، هر صفحه، پست و تصوير مي تواند كلمات كليدي، توضيحات و عنوان متا تگ مخصوص به خود را داشته باشد و براي كلمات كليدي خاص بهينه شده و امكان بهينه سازي بسيار دقيق موتورهاي جستجو را فراهم آورد. همچنين مي توانيد از برچسب ها براي افزايش تلاش هاي بهينه سازي موتورهاي جستجو استفاده كنيد.
شما كنترل سايت خود را داريد : ديگر منتظر نباشيد كه طراح وب شما به روزرساني هاي ساده سايت شما را انجام دهد. با استفاده از وردپرس، شما تقريباً بر همه جنبه هاي سايت خود كنترل داريد و مي توانيد به راحتي بروز رساني سايت وردپرس را انجام دهيد.
طراحي وب سايت شما 100٪ قابل تنظيم است : عملكرد وردپرس همانند موتور وب سايت است. بنابراين ظاهر سايت را مي توان 100٪ سفارشي كرد، بنابراين نام تجاري شما مي تواند در سايت شما ظاهر شود و يك تجربه منحصر به فرد را براي بازديدكنندگان شما ارائه دهد.
گزينه هاي جذاب طراحي سايت با وردپرس : تم هاي اختصاصي موجود در وردپرس رايگان است ، بنابراين شما مي توانيد با بهره گيري از تم هاي وردپرس وب سايت خود را سفارشي سازي كنيد.
امكان گسترش عملكرد سايت با بهره گيري از افزونه ها : آيا مي خواهيد تقويم رويداد، گالري ويدئو، فيلد توييتر، جعبه طرفداران فيس بوك و موارد ديگر را به سايت خود اضافه كنيد؟ وردپرس با افزونه هايي كه اكثر آنها رايگان هستند يا قيمت آنها بسيار مناسب است اين امكان را فراهم مي كند.
رشد سايت باعث رشد كسب و كار شما خواهد شد. : سايت هاي وردپرس بسيار مقياس پذير هستند. شما مي توانيد صدها هزار صفحه يا پست وبلاگ در سايت خود داشته باشيد و عملكرد سايت را به حداقل برسانيد.
كاربرهاي متعدد داشته باشيد. : به عنوان مدير يك سايت وردپرس، مي توانيد چندين دسترسي كاربر را براي وب سايت تنظيم كرده و سطوح دسترسي و قابليت ها را به هر كاربر اختصاص دهيد..

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۲۲:۵۲ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی