ديجيتال ماركتينگ طراحي سايت
|
طراحي سايت فروشگاهي ، به سايتي گفته مي شود كه با استفاده از يك نرم افزار، قابليت خريد را براي افراد آسان مي كند. سايت فروشگاهي درواقع ، راه و مسيري است كه از طريق آن در كوتاه ترين زمان ممكن به اطلاعاتي از محصول مورد نظر خودمان ميرسيم. در دنياي مدرن براي اتلاف وقت و هدر نرفتن آن، از جمله كاربردي بودن شبكه هاي اجتماعي اكثرا كاربران ترجيح ميدهند، خريد هاي خود را به صورت آنلاين انجام دهند. طراحي سايت فروشگاهي ديجي كالا كه نمونه موفق سايت فروشگاهي است. در فروشگاه هاي اينترنتي با استفاده از يك نرم افزار اتوماسيون ، شما قابليت خريد بصورت آنلاين را براي مشتريان و كاربران ، ايجاد مي كنيد . در سايت فروشگاهي همه اطلاعات مربوط به محصولات طبق يك دسته بندي كاملا مرتب قرار گرفته و شما مي توانيد به راحتي وارد قسمت هاي تعيين شده شويد مثلاً نحوه استفاده ، قيمت و غيره . همانگونه كه بيان شد در حال حاضر با توجه به شرايط پيش آمده استفاده از بازار هاي سنتي و حضور افراد در بازار ها كم رنگ شده است ؛ اما به جاي آن بازار هاي مدرن و اينترنتي بر روي كار آمده است . در نتيجه افراد مي توانند به طراحي سايت فروشگاهي و فروش محصولات خود بپردازند . به طور كلي طراحي سايت فروشگاهي روشي است كه باعث گسترش و توسعه و رشد كسب و كار هاي مختلف مي گردد . طراحي سايت فروشگاهي به واسطه كالاي ديجيتال : يكي از انواع طراحي وب سايت فروشگاهي طراحي به واسطه كالاي ديجيتال مي باشد . در اين نوع سايت تنها كالا هاي ديجيتالي همچون آهنگ ، فايل هاي دانلودي ، نرم افزار هاي مجازي ، ويديو ، مقالات دانلودي و غيره در اختيار كاربران قرار ميگيرد . طراحي چنين وب سايتي بايد به طوري انجام گيرد كه پس از پرداخت هزينه اوليه براي مشتريان لينك دانلود ارسال گردد . در واقع طراحي اين سايت در حال حاضر براي افراد سود زيادي به بار آورده و آن ها مي توانند از اين طريق كسب درآمد كنند معرفي بهتر و موثرتر براي هر كسب و كاري ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
شما مي توانيد با ساخت سايت خبري امكاناتي از قبيل ايجاد متون مختلف، تصاوير و اخبار را در اختيار كاربران قرار دهيد. دقت داشته باشيد كه در براي شروع كار بايستي هدف از طراحي وب سايت خبري را براي خود مشخص سازيد، پس از اينكه هدفتان را مشخص كرديد مي توانيد هر چيزي را كه براي طراحي يك سايت حرفه اي بدان نياز داريد را برگزينيد. در واقع كاربراني كه در اينترنت پيدا ميكنند ترجيح ميدهند كه اخبار را در آن با هدف دريافت نمايند و در نتيجه اين مسئله موجب مي گردد كه كاربران تمايل ويژهاي به سايتهاي خبري داشته باشند. راه اندازي پورتال خبري طراحي سايت نشريات طراحي سايت اخبار از جمله سايت هاي اينترنتي پربازديد ميتوان به سايتهاي خبري و اطلاع رساني اشاره نمود. يكي از دلايلي كه سايت هاي خبري پربازديد است، اهميت موضوع خبر و اطلاع رساني در جامعه مي باشد كه افراد همواره به دريافت جديد ترين اخبار از سوي اينترنت تمايل نشان مي دهند. در واقع بر اساس تعداد كاربران آنلاين در اينترنت و آمار هاي موجود، بايستي طراحي و راه اندازي سايت هاي خبري به گونه اي باشد كه فضاي مناسبي داشته باشند و همچنين محتواي مفيدي را براي كاربران توليد نمايند ؛ در نتيجه از اين طريق مي توانند كاربران زيادي را به سوي خود جذب كنند. كاربراني كه همواره از اينترنت استفاده مي كنند، منتظرند تا در آن واحد خبر را دريافت نمايند پس اين موضوع موجب مي گردد كه افراد تمايل زيادي به سايت هاي خبري نشان دهند. در حال حاضر شبكه هاي اجتماعي همچون تلگرام، اينستاگرام، واتساپ و غيره گسترش يافتند؛ در نتيجه پيشرفت روز افزون فضاي مجازي، اهميت طراحي سايت هاي خبري و ساير وب سايت ها مانند طراحي سايت فروشگاهي ، طراحي سايت شركتي براي مشاغل نيز بيشتر شده است. همانگونه كه ميدانيد راه اندازي يك سايت به تنهايي كفايت نمي كند و حتماً بايد نسبت به سئو و تجربه كاربري به صورت كاملا آگاهي داشته باشيد تا بتوانيد از راه اندازي سايت خود نتيجه خوبي بگيريد. پورتال خبري همانگونه كه مي دانيد با پيشرفت هاي روز افزون دانش و تكنولوژي روزنامه ها و مجلات كاغذي نقش كمتري را در زندگي افراد دارا هستند . به مرور زمان اين روزنامه ها و مجلات جاي خود را به پورتال هاي خبري داده اند . در نهايت وجود خبرگزاري ها در فضاي مجازي و سايت ها و همچنين راه اندازي پرتال هاي خبري براي آنها بسيار حائز اهميت است . پورتال خبري ، اخبار مربوط به يك سازمان و يا خبر هاي عمومي در سطوح مختلف جامعه را به اطلاع عموم مي رساند . بايد توجه داشت كه به منظور انتشار اخبار مختلف در سايت هاي خبري به يك تيم نياز است ؛ به عبارت ديگر مي توان گفت كه پورتال خبري همانند يك دفتر روزنامه آنلاين عمل مي كند كه همانند آن بايستي مراحل انتشار اخبار و فرايند هاي مربوط به آن را با استفاده از راه اندازي پورتال خبري در سايت انجام دهد ، و افراد موجود در پورتال خبري نقش كاركنان دفتر روزنامه همانند ويراستاري ، سردبيري و غيره را بر عهده دارند . طراحي وب سايت خبري امكانات سايت خبري ▪ استفاده از تصاوير با كيفيت و تا حد امكان كم حجم باشد راه اندازي سايت خبري بايد دقت داشته باشيد كه مطالبي كه درون سايت قرار مي دهيد ، بايستي با توجه به تاريخ قرار دادن شان درون سايت مرتب شوند و اين قابليت را براي مخاطب به همراه داشته باشند كه بتواند خيلي راحت بر اساس تاريخ به خبر منتشر شده دسترسي يابد . رنگ بندي و طراحي كه در سايت انجام ميشود ، بايد به گونه اي باشد كه زياد براي افراد دنبال كننده در سايت خسته كننده و ملال آور نباشد و آنان بتوانند براي مدت زمان بيشتري در سايت باقي بمانند . يكي از امكاناتي كه توصيه ميشود در هنگام طراحي وب سايت خبري افزوده شود ، بخش نظرات است از اين طريق كاربران مي توانند در اخبار منتشر شده مشاركت داشته و فعاليت خود را در سايت افزايش دهند ؛ در نتيجه اين عمل رتبه سايت در موتور جستجو افزايش مي يابد . ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
همه چيز درباره طراحي سايت يك وب سايت قوي و موفق، پايگاه محكمي براي برند به شمار ميرود. پايگاهي كه تمامي فعاليتهاي يك برند را جهت ميدهد. وب سايت خانه برند محسوب ميشود. تمامي جزئيات يك سايت اينترنتي، از محتواي متني و تصويري گرفته تا طراحي گرافيك و حتي نوع طراحي منوها، بازتابي از شخصيت و فرهنگ برند شما هستند. با اين توصيفات بسيار مهم است كه طراحي سايت خود را به يك تيم مجرب و متخصص بسپاريد چرا به طراحي وبسايت نياز داريم؟ وب سايتها و صفحات شبكههاي اجتماعي مكمل هم هستند و نه جايگزين هم. صفحات اجتماعي قالبهاي از پيش تعيين شدهاي دارند كه به ناچار بايد با آنها سازگار شويد. در مورد وب سايت اين طور نيست. شما مي توانيد روي تك تك جزئيات وب سايت خود نظارت داشته باشيد و ترتيبي بدهيد كه همه موارد طبق نظر خودتان طراحي شوند. اين مسئله به ويژه اگر برنامهاي براي برندسازي داشته باشيد، اهميت بيشتري پيدا ميكند. همچنين در مواردي كه قصد فروش محصول يا خدماتي را داشته باشيد، وب سايت فروشگاهي به مراتب بهتر از يك صفحه اجتماعي خواهد بود. در اين وب سايت ميتوانيد تمامي ويژگيهاي يك فروشگاه واقعي را بگنجانيد. محصولات و برندها را دستهبندي كنيد، براي هر محصول توضيحات مفصلي قرار دهيد، امكان مقايسه بين برندها را ايجاد كنيد، فيلترهاي مختلف براي محصولات بگذاريد و … . اين كارها را نميتوان در شبكههاي اجتماعي به خوبي انجام داد. طراحي سايت اينترنتي چه اصول و مراحلي دارد؟ قبل از هر چيز بايد بررسي كنيم كه يك وب سايت لازم است چه ويژگيهايي داشته باشد و چه مواردي بايد در آن در نظر گرفته شود. ويژگيهاي طراحي سايت اصولي ساختار كدنويسي و قالب بهينه و سازگار با موتورهاي جستوجو: در هر نوع طراحي وبسايتي، مسئله سازگاري با موتورهاي جستوجو بايد در نظر گرفته شود. اگر ساختار كدها يا قالب مشكل داشته باشند، همه تلاشها براي سئو و افزايش رتبه در صفحه نتايج، بيهوده خواهد بود. طراحي ريسپانسيو يا واكنشگرا: اين روزها، طراحي ريسپانسيو ديگر يك گزينه نيست و به يكي از اصول مهم طراحي وبسايت تبديل شده است. با توجه به اين كه تعداد كاربران موبايلي هر روز بيشتر ميشود و گوگل نيز اولويت را نحوه نمايش سايت در موبايل اختصاص داده است، همه وب سايتها بايد قابليت سازگاري با دستگاههاي مختلف را داشته باشند. سرعت بارگذاري بالا: مسئله سرعت بارگذاري سايت هم براي كاربران بسيار مهم است و هم براي موتورهاي جستوجو. به همين دليل، سايتها بايد در كمترين زمان ممكن لود شوند. اين مسئله هم روي سئو وب سايت تاثير ميگذارد و هم در ميزان رضايت كاربران موثر است. امنيت: طبيعتا از اين فاكتور نميتوان گذشت. امنيت هم براي صاحبان سايت مهم است و هم براي كاربران اهميت ويژهاي دارد. با دريافت گواهينامه ssl امنيت اطلاعات كاربران تامين خواهد شد و با رعايت اصول كدنويسي و انتخاب قالبهاي امن، اطلاعات صاحبان وب سايت در امان ميماند. پنل مديريت آسان: يكي از نكات مثبت در مورد وب سايتهاي وردپرسي، پنل مديريت ساده و قابل درك آنها است. همين نكته بايد در مورد وب سايتهاي اختصاصي نيز رعايت شود. يعني كارفرما بايد بتواند با كمي آموزش به راحتي سايت خود را مديريت كند و كمترين نياز را به پشتيباني داشته باشد. چه تخصصهايي بايد در تيم طراحي وبسايت وجود داشته باشد؟ برنامهنويسي وب هسته اصلي تيم طراحي وبسايت را، برنامه نويس وب تشكيل ميدهد. زبانهاي برنامهنويسي مختلفي وجود دارند و هر شركتي از يك يا چند زبان و سيستم مديريت محتوا استفاده ميكند. مهم است كه تيم برنامه نويسي شركت، به زبان و سيستم مورد نظر كاملا مسلط باشند و تمامي زير و بمهاي آن را به خوبي بدانند. طراحي تجربه كاربري و رابط كاربري هر تيم طراحي وبسايت بايد متخصص UI و UX داشته باشد. طراح رابط كاربري مطمئن ميشود كار با وب سايت آسان است، كاربران تمامي مراحل را درك ميكنند و به راحتي به تمامي موارد مورد نيازشان دسترسي دارند. طراح UX يا تجربه كاربري، نگاهي جامعتر دارد و راهكارهايي ارائه ميدهد كه با استفاده از آنها، بازديدكنندگان ميتوانند تجربه لذتبخشي از حضور در يك وب سايت داشته باشند. طراحي گرافيك ظاهر، رنگها و طراحي گرافيكي يك وب سايت اولين چيزي است كه نگاه كاربران به خود جلب ميكند. به همين دليل از اهميت ويژهاي برخوردار است. يك گرافيست حرفهاي ميتواند روي تجربه كاربري و برندسازي نيز تاثير مثبتي داشته باشد اما قبل از آن بايد طي جلساتي، ذهنيت و سليقه كارفرما را كامل درك كرده باشد. دقت داشته باشيد كه ممكن است در يك شركت براي هر يك از اين تخصصها كارشناس جداگانهاي وجود داشته باشد يا يك كارشناس در چند حوزه مهارت داشته باشد. در نهايت مهم اين است كه فردي كه طراحي هر يك از بخشها را به عهده دارد، مهارت و توانايي كافي را داشته باشد تا محصول نهايي، يك وب سايت قدرتمند شود. شركت طراحي سايت وبنا ، با داشتن يك كادر متخصص و تجربه فراوان، به روزترين سايتها را طبق استانداردهاي جهاني طراحي ميكند. براي اطلاع از جزئيات بيشتر و تعرفه هاي طراحي وب سايت كليك كنيد. مراحل طراحي وب سايت در مرحله اول، طي يك جلسه ترجيحا حضوري، كارفرما كسبوكار و نيازهاي خود را به اطلاع شركت طراحي وبسايت ميرساند و شركت با تحقيق و پژوهش در آن زمينه به يك ديد جامع از نيازهاي كارفرما دست پيدا ميكند. دستهبندي ديگر، بر اساس نوع كاربري و هدف طراحي وبسايت انجام ميشود. بر اين اساس، انواع مختلفي از طراحي وبسايت وجود دارد. مانند طراحي وب سايت شركتي، سايت شخصي، سايت دانلود فيلم، سايت ورزشي و … . هر يك از اين وب سايتها ملزومات خاص خود را دارد. روشي كه براي طراحي وبسايت يك استاد دانشگاه در نظر گرفته ميشود، با روش طراحي وب سايت خبري و ورزشي متفاوت است. شركت طراحي سايت بايد ابتدا ملزومات يك كسبوكار را درك كند و بر اساس آن استراتژي لازم براي طراحي وب سايت را در نظر بگيرد. چه نوع سايتي براي چه نوع كسبوكاري مناسب است؟ كسبوكارهايي كه ميخواهند در فضاي اينترنت بيشتر ديده شوند، به وب سايتهاي دايناميك نياز خواهند داشت؛ سايتهايي كه محتواي آنها به صورت مداوم به روز ميشود و بستر مناسبي براي انجام عمليات سئو و ديجيتال ماركتينگ محسوب ميشوند. اين گونه سايتها نيز با توجه به نوع و گستره كسبوكار و البته ميزان بودجه متفاوت خواهند بود. قطعا وب سايت تجارتي كه بر پايه فروش محصول فعاليت ميكند با سايت تجارتي كه به ارائه خدمات مختلف مشغول است، تفاوت دارد. چگونه بهترين شركت طراحي سايت را انتخاب كنيم؟ براي داشتن بهترين انتخاب، لازم است دو نكته مهم را در نظر بگيريد. اولين مسئله اين است كه نيازهاي خود را بشناسيد. هدفتان از طراحي سايت را مشخص كنيد و امكانات و محدوديتهايتان را در نظر بگيريد. لازم است قبل از انتخاب شركت طراحي سايت، مشخص كنيد كه از وب سايت خود چه ميخواهيد و قصد داريد چه برنامههايي را از طريق آن پيادهسازي كنيد. دقت داشته باشيد كه برندسازي بايد قبل از طراحي سايت انجام گيرد. وقتي ويژگيهاي برندتان را روشن و واضح به تيم طراحي معرفي كنيد، احتمال اين كه به نتيجه دلخواه برسيد بيشتر خواهد بود... ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ديجيتال ماركتينگ چيست؟ در واقع، طبق تحقيقات جهاني، استفاده “ثابت” از اينترنت در ميان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته ۵ درصد افزايش داشته است. اين افزايش استفاده از اينترنت باعث شده كه نوع خريد مردم نيز از خريدهاي فيزيكي و حضوري به خريد آنلاين تغيير كند. در اين ميان اين بازاريابي بوده است كه در هر دو نوع خريد ارتباط شما را با مخاطبان و مشتريان حفظ كرده است و راهي براي فروش بيشتر شما بوده است. امروزه مفهوم بازاريابي با قديم فرق كرده است و بستري به اسم اينترنت محلي است كه كسب و كارها به دنبال فروش و معرفي برند خود هستند. ديجيتال ماركتينگ يا همان بازاريابي ديجيتال به هر شكلي از بازاريابي كه به صورت آنلاين انجام ميشود، گفته ميشود. در بسياري از شركتها و سازمان، ديجيتال ماركتينگ به عنوان يك روش واقعاً موثر براي جذب، تعامل و همچنين فروش آنلاين، استفاده ميشود. اما هستند كساني كه هنوز هم سوالات زيادي در مورد بازاريابي ديجيتال دارند و دوست دارند تا بيشتر درباره اين مفهوم بدانند. بنابراين، تصميم گرفتيم به سؤال تمام آنها پاسخ دهيم. بنابراين، تعريف ديجيتال ماركتينگ چيست؟ ديجيتال ماركتينگ چيست؟ يك ديجيتال ماركتر ممكن است بگويد كه ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي درونگرا مفاهيم يكساني دارند، اما در اصل تفاوتهاي جزئي در اين دو وجود دارد. نقش ديجيتال ماركتينگ در شركتها چيست؟ در تمام مراحل ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) آگاهي از برند حرف اول و آخر را ميزند و يك اصل به شمار ميآيد. در دنياي آنلاين امروز، تمام كسب و كارها وبسايت دارند و داشتن وبسايت را از واجبات كسب و كار خود ميدانند. حتي اگر وبسايت نداشته باشند، سعي ميكنند تا در شبكههاي اجتماعي يا ديگر كانالها حضور پررنگي داشته باشند. محتواي ديجيتال و بازاريابي آن به قدري در ميان كسب و كارها رايج است كه اكنون مصرف كنندگان از كسب و كارها انتظار دارند تا يكي از ابزارها ديجيتال را در اختيار داشته باشند و بسياري از كسب و كارها اين ابزارها را راهي براي جلب اعتماد مشتري ميدانند. اگر بخواهيم به صورت خلاصه در مورد اهميت ديجيتال ماركتينگ براي شركتها بگوييم، به عنوان يك مالك كسب و كار براي اينكه در بازار و در ميان رقبا بتوانيد خود را برجستهتر كنيد، بايد در پروسه استخدام خود به افراد ماهر در ديجيتال ماركتينگ اهميت دهيد و از ترفندها و علم ديجيتال ماركتينگ در كسب و كار خود استفاده كنيد. با اينكه بازاريابي ديجيتال روشها و استراتژيهاي بسياري براي انجام پيش روي شما قرار داده است، اما با اين حال ميتوانيد خلاقيت به خرج دهيد و سراغ روشهاي نوين و همچنين مواردي برويد كه باقي كسب و كارها از آن نتيجه گرفتند. با استفاده از ديجيتال ماركتينگ، ميتوانيد از ابزارهايي مانند داشبورد تجزيه و تحليل براي نظارت بر موفقيت و بازگشت سرمايه در كمپينهاي خود استفاده كنيد و بيشتر از آنچه ميتوانيد با يك محتواي تبليغاتي سنتي – مانند بيلبورد يا تبليغ چاپي به دست آوريد، بهره ببريد. تعريف هر كسب و كار از ديجيتال ماركتينگ چيست؟ بهترين بازاريابهاي ديجيتال به خوبي روي آنچه ميخواهند در كمپينهاي ديجيتال انجام دهند و اهدافي كه قرار است با ماركتينگ به آن برسند، واقف هستند. ديجيتال ماركترها بسته به اهداف استراتژي بازاريابي خود، ميتوانند از طريق كانالهاي رايگان و پولي كه در اختيار دارند، اهداف خود را عملي كنند. به عنوان مثال يك بازارياب محتوايي در تيم ديجيتال ماركتينگ ميتواند سراغ تهيه محتواهايي براي وبلاگ برود، كه ثابت شده اين كار در سالهاي اخير بيشترين ميزان جذب مخاطب را داشته است. ديجيتال ماركترها در شبكههاي اجتماعي ممكن است سراغ تهيه پستهايي براي پيج كسب و كارها بروند، حتي براي تبليغات در اين پلتفرمها نيز محتوا آماده كنند و در نهايت با انتشار محتوا به ارتقا پستهاي وبلاگ كمك كند. ماركترها در بخش ايميل ماركتينك كمپينهاي ايميلي تدوين و اجرا كنند و در آن كمپين از محصول و يا پروموشنهاي جديد به كاربران ميگويند. انواع كانال هاي ديجيتال ماركتينگ بهينه سازي موتورهاي جستجو (SEO) براي اينكه رتبه وبسايت خود را افزايش دهيد، چندين روش وجود دارد كه همه در پروسه سئو قرار ميگيرند. اين روشها شامل موارد زير ميشود: سئو داخلي يا On-page: اين روش سئو به طور خاص بر روي تمام محتواهاي وبسايت در تمام صفحات انجام ميشود. با تحقيق روي كلمات كليدي و ميزان جستجوي آنها، ميتوانيد به سؤالات خوانندگان پاسخ دهيد و در صفحه نتايج جستجو (SERP)، رتبه بالاتري داشته باشيد.
فيسبوك پرداخت به ازاي كليك (PPC) تبليغات پولي در فيسبوك: در اين روش، كاربران ميتوانند ويديو، پست تصويري يا نمايش اسلايدي، را منتشر كنند كه فيسبوك آن را به فيدهاي خبري افرادي قرار ميدهد كه محتواي آن و مخاطبان آن با محتوا و نوع مخاطبان شما همخواني دارد و در يك راستا است. قرار دادن ويديوي تبليغاتي در يوتيوب و كسب درآمد از آن. تبليغات نيتيو به تبليغاتي اطلاق ميشود كه در درجه اول از طريق محتوا هدايت ميشود و در كنار ساير مطالب غير پرداختي در يك پلتفرم نمايش داده ميشود. كسب و كارها در هر قسمت از وبسايت خود اين تبليغات را منتشر ميكنند و معمولا پلتفرمهايي براي اينگونه تبليغات وجود دارد. اتوماسيون بازاريابي فروش ارسال ايميل خبرنامه: اتوماسيون ايميل تنها امكان ارسال اتوماسيون ايميل خبرنامه را به شما نميدهد. همچنين به شما اين امكان را ميدهد تا ليست مخاطبان خود را كوچكتر و بزرگتر كنيد، بنابراين خبرنامه شما تنها براي افرادي خاص ارسال ميشود. ارتباط خبرنگاران از طريق شبكههاي اجتماعي: به عنوان مثال گفتگو با خبرنگاران در توييتر يك روش عالي براي ايجاد ارتباط با مطبوعات است كه اين فرصت را براي شما فراهم ميكند كه ارتباط شركت خود با رسانهها را حفظ كنيد. وبلاگ نويسي در مقابل تبليغات پاپ آپ
ديجيتال ماركترها معمولا روي يك شاخص كليدي عملكرد (KPI) متفاوت براي هر كانال تمركز ميكنند تا بتوانند عملكرد شركت را به درستي براي هر شاخص اندازه گيري كنند. به عنوان مثال شاخص كليدي عملكرد (KPI) يك بازارياب ديجيتال كه مسئول سئو است، “ترافيك ارگانيك” وبسايت است – كه اين ميزان با توجه به ميزان بازديدكنندگان وبسايت كه از طريق نتايج جستجوي گوگل به وبسايت هدايت ميشود، محاسبه ميشود. بازاريابي ديجيتال امروزه بسيار گسترده انجام ميشود. در شركتهاي كوچك، يك متخصص ممكن است همزمان تمام كارهاي ديجيتال ماركتينگ را انجام دهد. در شركتهاي بزرگتر، اهداف ديجيتال ماركتينگ بر دوش افراد متخصص در هر بخش است كه هر كدام KPI مخصوص به خود را دارند. در تيم ديجيتال ماركتينگ استخدام مدير ديجيتال ماركتينگ از اصليترين كارها است تا اين فرد بتواند تيم را براي رسيدن به اهداف بازاريابي هدايت كند. در اينجا چند نمونه از اين متخصصان آورده شده است: مدير سئو طبق آنچه در مسير شغلي سئو آمده است، مديران سئو كسب و كار را در گوگل رتبه بندي ميكنند. اين افراد در تيم بازاريابي با استفاده از روشهاي مختلف به بهينه سازي وبسايت در موتورهاي جستجو ميپردازند، كه اين شخص ممكن است مستقيماً با توليدكنندگان محتوا كار كند تا اطمينان حاصل كند كه محتواي توليد شده آنها در گوگل به خوبي نتيجه خواهد گرفت – حتي اگر شركت اين محتوا را در شبكههاي اجتماعي نيز ارسال كند. متخصص بازاريابي محتوا متخصصان بازاريابي محتوا افرادي هستند كه محتواهاي مناسب توليد ميكنند. آنها مرتباً تقويم وبلاگ نويسي شركت را رديابي ميكنند و به يك استراتژي محتوايي كه شامل ويديو نيز باشد، براي شركت تدوين ميكنند. اين متخصصان غالباً با افراد در بخشهاي ديگر كار ميكنند تا اطمينان حاصل كنند كه محصولات و كمپينهاي راه اندازي شده با محتواي تبليغاتي در هر كانال ديجيتال همخواني داشته باشد. مدير شبكههاي اجتماعي نقش مدير شبكههاي اجتماعي از عنوان آسان آن قابل حدس است، اما اينكه كدام شبكههاي اجتماعي را براي شركت مديريت ميكنند، به نوع صنعت بستگي دارد. آنها برنامه ارسال پست در شبكههاي اجتماعي شركت را تدوين ميكنند. اين كارمند همچنين ممكن است با متخصص بازاريابي محتوا همكاري كند تا در مورد استراتژي محتوا در شبكههاي اجتماعي به يك جمع بندي برسند. (توجه: در ميان KPIهاي بالا، ايمپرشن “impressions” به دفعات نمايش پستهاي پيج در فيد كاربر اطلاق ميشود.) هماهنگ كننده اتوماسيون بازاريابي هماهنگ كننده اتوماسيون بازاريابي و فروش اين امكان را به كل تيم بازاريابي ميدهد تا رفتار مشتريان خود را درك كنند و با استفاده از ابزارهاي اتوماسيون رشد كسب و كار و كمپينها را بسنجند. از آنجايي كه بسياري از فعاليتهاي بازاريابي توضيح داده شده در بالا ممكن است جدا از يكديگر انجام شوند، به همين دليل بسيار مهم است كه فردي تمام فعاليتهاي بازاريابي را دريابي كند. بازاريابي درونگرا در مقابل بازاريابي ديجيتال
اصطلاح “بازاريابي ديجيتال” تفاوتي بين تاكتيكهاي فشار و كشش بازاريابي (يا آنچه اكنون ممكن است از آن به عنوان روشهاي “درونگرا” و “برونگرا” ياد كنيم) فرقي نميگذارد. هر دو هنوز هم ميتوانند زير چتر بازاريابي ديجيتال قرار بگيرند. تاكتيكهاي برونگرا در ديجيتال ماركتينگ، يك پيام بازاريابي را مستقيماً در مقابل تعداد بيشتري از افراد در فضاي آنلاين قرار ميدهد – صرف نظر از اين كه اين موضوع مرتبط باشد يا مورد استقبال قرار گيرد. به عنوان مثال، تبليغات بنري جذاب كه در بالاي بسياري از وبسايتها مشاهده ميكنيد، سعي دارند تا كالا را به همه افراد نشان دهند كه شامل افرادي نيز ميشود كه به آن كالا نياز ندارند. از طرف ديگر، بازاريابهايي كه از تاكتيكهاي درونگرا ديجيتال استفاده ميكنند، از محتواي آنلاين براي جذب مشتريان هدف خود به وبسايتهاي خود استفاده ميكنند. يكي از سادهترين و در عين حال قدرتمندترين داراييهاي بازاريابي ديجيتال درونگرا، وبلاگ است كه نياز مشتري را به طور كاملا حرفهاي برطرف ميكند. آيا بازاريابي ديجيتال براي همه مشاغل مفيد است؟ بازاريابي ديجيتال B2B بازاريابي ديجيتال B2C به همين دليل، شما احتمالاً كمتر بر روي “معيارها” به معناي سنتي آنها تمركز ميكنيد و بيشتر تمركز خود را بر روي سفر مشتري ميگذاريد، يعني از لحظهاي كه شخصي به وبسايت شما ميآيد، تا لحظه خريد او. در اين حالت توضيحات محصول در وبسايت شما در رأس هر كاري قرار دارد و شما ممكن است نياز به استفاده از CTA (دكمه دعوت به عمل) بسيار قوي و اثرگذار داشته باشيد. براي شركتهاي B2C، كانالهايي مانند اينستاگرام و پينترست اغلب ميتوانند با ارزشتر از پلتفرمهايي مانند لينكدين باشند. چرا ديجيتال ماركتينگ مهم است؟
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
شايد اين سوال برايتان ايجاد شود كه آيا طراحي سايت خبري، مختص رسانه است؟ بايد بگويم خير. هر سازمان و كسب و كاري ميتواند اقدام به ساخت سايت خبري كند. در اين ميان براي برخي شركتها داشتن يك سايت خبري ضروري است اما براي ديگر سازمانها يك انتخاب است؛ به عنوان مثال واضح است كه ايجاد يك پايگاه خبري از طريق طراحي سايت اخبار، براي كسي كه خبرنگار است يك ضرورت است اهميت طراحي سايت خبري امكانات طراحي سايت خبري مسيريابي آسان و محيط كاربري راحت براي افزايش رضايت كاربر داشتن بخش آرشيو اخبار برخورداري از قابليت دريافت خبر از سوي كاربران يا مخاطبان نمايش اخبار بر اساس اولويت زمان (ماهيانه و سالانه) نمايش پربينندهترين اخبار روزانه، ماهانه و سالانه امكان ارسال محتوا در زمان آينده و خاص امكان به اشتراك گذاري محتوا در ساير شبكههاي اجتماعي داشتن خبرنامه داشتن يك سيستم گردش خبر براي نظارت سردبير و مدير سايت بر اخبار نمايش اخبار مهم درج خبر از ساير سايتهاي خبري يا تجاري مشخص كردن دسته بندي براي خبرهاي متفاوت امكان نمايش محتوا در زمان خاص امكان پرينت گرفتن از محتواي متني و تصويري دارا بودن اسلايدر در صفحات متعدد سايت براي شرح اخبار روز دارا بودن قابليتي براي جمع آوري اخبار متفاوت دارا بودن سطوح متفاوت براي بازديدكنندگان و مراجعه كنندگان (قابليت ويرايش، بازديد، انتشار) داشتن يك سيستم مديريت محتوا(CMS) حرفهاي مانند وردپرس، براي مديريت توليد و انتشار محتوا ويژگيهاي طراحي سايت خبري واكنشگرا مسيريابي آسان سرعت بالا سئو سايت خبري امنيت در طراحي سايت خبري ظاهر سايت چگونه يك سايت خبري بسازيم؟ طراحي سايت خبري با وردپرس ساخت سايت خبري با برنامه نويسي ساخت سايت خبري رايگان . ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
سئوكار كيست و معني سئو كار چيست؟ سئوكار حرفه اي يك متخصص سئو بايد از نحوه كار موتورهاي جستجو اطلاع داشته باشد. سئو از سه مبحث تشكليل مي شود كه بايد سئوكار هر سه مورد را مسلط باشد: سئو تكنيكال بخشي خيلي زيادي از مديران كسب كارهاي ديجيتال و آنلاين دوست دارند كه در صفحه اول گوگل باشند. اينجاست كه همه دوست دارن سايت هاي خود را بهينه كرده و در نتايج باشند. در اين هنگام هست كه تقاضا براي سئو و بهينه سازي وب سايت زياد مي شود. در اين بين هم وقتي كه تقاضا زياد مي شود عده ايي سود جو و كم سواد و ديده شده بي سواد وارد اين شغل مي شوند. در همين تاريخي كه اين مقاله در حال ويراستاري و آماده شدن هست تعداد بيشماري گروه ها و كانال هاي تلگرامي زيادي ايجاد شده و قصد در گرفتن انواع پروژه هاي سئو مي باشند كه حدود 95% آن ها حتي علم اين كار را نداشته و با گرفتن پروژه سعي در تجربه بر روي سايت هاي شما را دارند. در اين بين افرادي مشاهده شدن كه با يك دوره گذراندن دوره طراحي سايت سعي در سئو سايت مشتري خود را دارند و با دادن وعده هاي عجب سعي در آوردن سايت در رتبه هاي نخست را براي شما و يا مشتريان خود مي كنند. آيا شما به يك متخصص سئو نياز داريد؟ تصميم به استخدام يك سئوكار تصميم گيري بزرگي است كه مي تواند به طور بالقوه سايت شما را بهبود بخشد و زمان را صرفه جويي كند. اطمينان حاصل كنيد كه براي تحقيق درباره مزاياي بالقوه استخدام يك سئوكار، و همچنين آسيب هايي كه يك سئوكار غير مسئول مي تواند به سايت شما انجام دهد، تحقيق مي كند. بسياري از سئوكارها و ساير سازمان ها و مشاوران خدمات صاحبان وب سايت ها را ارائه مي دهند، از جمله: مرور محتواي يا ساختار سايت شما تضمين در سئو : با دادن وعده هاي عجيب از اعتماد صاحبان سايت سوء استفاده مي شود. در نظر داشته باشيد كه سئوكار با توجه به تجربه هايي كه بدست آورده مي تواند در نتايج تاثير گذار باشد ولي چون هيچ وقت موتورهاي جستجو هيچ چيزي را به درستي اعلام نكرده اند و كار بهينه سازي سايت همانند يك هندوانه در بسته مي باشد و با هر تغيير و بروزرساني در آن ها سايت ها دچار نوسان شده و عملا جايگاه را نمي توان تضمين داد. دروغ بزرگ در سئو : تضمين سئو و بهينه سازي كردن سايت از جمله فعاليت هايي است كه در آن مدعي كار زياد مي باشد و در زمان عمل و پياده سازي متوجه مي شويد كه اطلاعات متخصص سئو شما در آن حدي نيست كه گفته است. در نظر داشته باشيد كه هر چقدر كه شما بر روي سايت خود و يا سايت مشتري خود سعي و تلاش ميكنيد هيچ وقت نمره كامل يا جايگاه اول را هميشه نخوايد داشت و يا به راحتي بدست نخواهد آمد و در بين رقبا نيز در اين بين تلاش خود را در جهت رشد سايت خود و يا آسيب رساند به سايت شما خواهند داشت. اينجاست كه وعده دادن سئو تضميني با مشكل هاي بسيار زيادي همراه خواهد بود. در اين بين شايد شما بتوانيد در حوزه كم رقابت با كمي تلاش و كار بتوانيد در رتبه هاي نخست گوگل بيايد ولي در حوزه هاي رقابتي و يا رقابتي سنگين شايد شما جزو 100 نتيجه اول گوگل يا 10 صفحه اول به عبارتي قرار نگيريد. مثل كلمات مربوط به آژانس هاي هواپيمايي و طراحي سايت ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
چرا نياز به طراحي سايت فروشگاهي داريد؟ با توجه به فراهم شدن بستر استفاده از پرداخت اينترنتي و از سوي ديگر مشكلاتي مانند ترافيك، ازدحام جمعيت و نداشتن وقت كافي براي خريد حضوري، اين روزها تمايل افراد براي خريد كالا به صورت اينترنتي رو به افزايش است. هر كسي دوست دارد بدون خروج از منزل يا محل كار، سريعا وارد سايت يك فروشگاه اينترنتي شده و محصول خود را خريداري كند. بنابراين توجه به مسئله ساخت سايت فروشگاهي براي كسب و كارهاي سنتي، افزايش يافته است. امروزه همين كه سر بر رختخواب بگذاريد و صبح كه براي فعاليت روزانه از خواب بيدار مي شويد، خواهيد ديد كه يك فروشگاه جديد در اينترنت راهاندازي شده كه سعي دارد مشتريان بيشتري را به خود جذب كند. سرعت رشد سايتهاي فروشگاهي و رقابت در آنها به قدري شديد است كه با هر لحظه دست روي دست گذاشتن مشتريان زيادي را از دست خواهيد داد. پس از همين ابتدا لازم است كه شروع به يادگيري آموزش طراحي سايت فروشگاهي كرده و يا اينكه از سايتهايي مانند وبزي كه امكان فروش اينترنتي محصولات را براي شما فراهم خواهند كرد، كمك بگيريد.
در ساخت سايت فروشگاهي به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ راهاندازي يك كسب و كار آنلاين در هر زمينه نيازمند تحقيق و بررسي دقيقي است كه بتوانيد در اين زمينه موفق شويد. بعد از راهاندازي سايت شما بايد بتوانيد به كمك علم سئو و بازاريابي اينترنتي، روي فروش بيشتر محصولات و ديده شدن بيشتر محصولات فروشگاه اينترنتي خود توسط مشتريان تمركز كنيد. در اينجا به معرفي برخي امكانات رايج كه ميتواند تاثير ويژهاي روي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي داشته باشد ميپردازيم.
نمايش پيشنهادات ويژه در صفحات مختلف فروشگاه درست مشابه يك فروشگاه سنتي، صفحه اصلي و بخشهاي بالايي و انتهايي صفحه يك فروشگاه اينترنتي ويترين آن فروشگاه را تشكيل ميدهند. شما بايد بتوانيد ويترين فروشگاه اينترنتي خود را به گونهاي بسازيد كه مشتريان را به خريدار واقعي تبديل كنيد. اين ويترين را ميتوانيد به كمك نمايش پيشنهادات ويژه، تخفيفات دورهاي، جشنوارههاي فروش، برگزاري مسابقه و… با ظاهري مناسب و كاربر پسند ايجاد كنيد.
ايجاد امكانات مناسب اين امكانات باعث خواهد شد كه مشتريان در هنگام خريد و استفاده از فروشگاه اينترنتي راحت باشند و راحت بودن آنها يك اصل مهم براي افزايش فروش بيشتر و محبوبيت فروشگاه اينترنتي شما خواهد بود كه موارد زير از جمله پر كاربردترين آنها هستند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
طراحي سايت شركتي امروزه شركت هاي كوچك و بزرگ براي معرفي خود، محصولات، رزومه و خدمات خود همگي اقدام به طراحي وب سايت شركتي كرده اند. در اين بازار پر رقابت طراحي سايت شركتي مهم ترين عامل براي موفقيت بين رقبا و تبليغ محصولات شما مي باشد چرا طراحي سايت شركتي؟ بيش از 80% از كارفرماياني كه به ما براي طراحي سايت شركتي مراجعه ميكنند داراي يك وب سايت هستند اما به دلايل مختلفي مانند عدم پشتيباني طراح قبلي، قديمي شدن سي ام اس سايت، گرافيك قديمي يا كپي برداري شده يا عدم كسب نتيجه مناسب در نتايج گوگل و نگرفتن بازخورد مناسب از وب سايتشان مي باشد. و اين مهم است كه با دقت كامل شركت طراحي سايت خود را انتخاب كنيد. ما به واسطه چندين سال تجربه در اين بازار پر تلاطم و سابقه همكاري با بيش از 800 كارفرماي داخلي و خارجي و كسب رضايت آن ها مفتخريم كه در اين بازار سرگردان توانسته ايم گزينه مناسبي براي متشريان خود باشيم. طراحي سايت شركتي ديگر تنها براي خودي نشان دادن يا پر كردن جاي خالي سايت در كارت ويزيت و سربرگ هاي اداري نيست. يك سايت قوي قطب اصلي كسب و كار و تجارت شماست. شما به واسطه وب سايت خود ميتونادي مشتريان جديد و قوي را پيدا كنيد. هزينه طراحي سايت شركتي طراحي سايت شركتي با وردپرس بزرگترين و معتبر ترين شركت هاي طراحي سايت در ايران و جهان همگي به قدرت وردپرس آگاه هستند اما متاسفانه در بازار ايران شركت هايي هستند كه با بازاريابي كذب و انحراف مشتري سعي در فروش cms خود با قيمت بالا و نجومي دارند، سي ام اس هايي كه سال ها پيش نوشته شده اند و هيچ به روزرساني امنيتي و … اي دريافت نميكنند، شما را به صورت مداوم به خود وابسته نگه ميدارند و بدون ارائه پشتيباني مناسب شما را وارد به هزينه هاي بسيار زياد براي امكانات بسيار ساده ميكنند، عملا از شما اخاذي ميكنند. اما در همين بين توجه داشته باشيد طراحي سايت شركتي با وردپرس نبايد با قالب هاي آماده انجام شود و وب سايت شما بايد به صورت كامل از صفر طراحي اختصاصي شود.ما در هميار سايت مفتخريم كه تمام وب سايت هاي خود را بدون قالب هاي آماده با گرافيك كاملا اختاصصي مطابي با نظر مشتري پياده سازي ميكنيم.. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
استخدام وردپرس كار و طراحي سايت وردپرس يكي از محبوبترين و سريعترين روش هاي داشتن يك آدرس و سايت اينترنتيست. وردپرس يكي از محبوبترين CMS ها يا سيستم هاي مديريت محتواست. در حال حاضر بيش از 35 درصد از وبسايت هاي موجود در اينترنت با وردپرس طراحي شده است. در حقيقت مي توان گفت وردپرس يك سوم اينترنت را پوشش داده است.استخدام يك وردپرس كار مي تواند راهي مقرون به صرفه و كارا براي ورود كسب و كار شما به فضاي اينترنت باشد. با توجه به پلاگين ها و ابزارهاي قدرتمند وردپرسي مانند افزونه ووكامرس و قالب هاي وردپرسي متنوع و كاربردي طراحي و ساخت وبسايت هاي شركتي و فروشگاهي با سيستم مديريت محتواي وردپرس بسيار سريع و مقرون به صرفه مي باشد. همچنين با دسترسي به پلاگين هاي رايگان و كاربردي و ساختار بهينه تم هاي وردپرسي امكان بهبود سئو سايت و كسب رتبه بالا در موتور جستجوي گوگل راحت تر امكان پذير است. طراحي سايت وردپرس با استخدام وردپرس كار ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
ساير مقالاتي كه ممكن است علاقه مند باشيد گاهي شرايط ايجاب مي كند كه شما اقدام براي طراحي سايت فوري كنيد و اگر سريعا اين كار را انجام ندهيد، از رقباي خود عقب خواهيد ماند و ديگر شانسي براي معرفي خود به مشتريانتان نخواهيد داشت و در اينجا است كه نياز به طراحي سايت به صورت فوري داريد. نگران نباشيد تيم طراحي سايت و برنامه نويسان ما در آكادمي طراحان با سابقه ي چندين ساله در طراحي سايت، آماده ي همكاري با شما مي باشد تفاوت طراحي سايت با طراحي سايت فوري آيا كيفيت طراحي سايت فوري پايين است؟ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |