ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

پرده حرير كه به آن پرده كريستالي نيز گفته مي‌شود از جمله پرده‌هاي شفاف محسوب مي‌شود. درست است كه اين مدل پرده نور را از خود عبور مي‌دهند اما هر يك از طرح‌هاي مختلف پرده حرير لطافت خاص خود را به نور ورودي بخشيده و از تابش مستقيم نور خورشيد به فضاي داخلي جلوگيري مي‌كنند. در واقع، مي‌توان پرده‌ي حرير را از نظر نوردهي نوعي فيلتر نور در نظر گرفت كه نور ورودي را دلنشين و متعادل مي‌كند. همين خاصيت حرير در كنار زيبايي و اصالت آن ايجاب مي‌كند كه از آن در موارد بسيار زيادي استفاده شود؛ از جمله در اتاق‌ها و فضاهايي كه نوردهي كم داشته و لازم است پرده‌اي نصب شود كه به افزايش نور محيط كمك كنند.
مدل‌هاي پرده حرير همواره از زيباترين و پرطرفدارترين پرده‌ها بوده و هستند. صد البته كه در صورت نياز به ايجاد سايه‌ي بيشتر در كنار زيبايي حرير، مي‌توان از آستري پرده يا حتي نصب دو پرده‌ي حرير به صورت همزمان استفاده كرد.
پارچه حرير و بالطبع پرده‌هاي حرير (يا كريستالي) را مي‌توان از نظر تنوع در طرح و رنگ بي مانند دانست. صدها رنگ، بافت و طرح مختلف از اين نوع پارچه در بازار موجود اند كه هر يك زيبايي خاص خود را داشته و همچنين طرح‌هاي مختلف پارچه‌ي حرير بسته به تراكم و ضخامت بافت، درجات متفاوتي از ميزان عبور نور و ديد بيروني را تأمين مي‌كنند.
يكي از مزيت‌هاي مدل‌هاي گوناگون پرده حرير آن است كه براي هر سبك و كاربرد دكوراسيون داخلي مي‌توان چندين طرح از اين نوع پرده را با ساير عناصر دكور ست كرد. گرچه برخي طراحان و مصرف كنندگان حرير را پرده‌اي كلاسيك مي‌دانند اما به جرأت مي‌توان ادعا كرد كه ده‌ها مدل پرده مدرن با استفاده از پارچه‌هاي حرير طراحي و توليد شده است؛ از ساده‌ترين مدل پرده حرير گرفته تا مدل‌هاي پر زرق و برق پرده‌هاي لاكچري و سلطنتي. يك مزيت ديگر و راز تناسب و چشم‌نوازيِ مدل‌هاي مختلف پرده حرير آن است كه با درخشنگي و تلطيف نور باعث مي‌شود كه ساير اجزاي دكوراسيون داخلي درخشان‌تر و زيباتر به نظر آيند.
علاوه بر اين‌ها، پرده حرير مي‌تواند به عنوان پرده پذيرايي و نشيمن، پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه استفاده شود. البته براي هر كدام از اين فضاها مدل‌هاي مناسبي از اين نوع پرده وجود دارد. براي نمونه پرده‌هاي حرير با آستر، والان و دستك براي پذيرايي بسيار شيك و مناسب هستند. علاوه بر اين، نصب پرده كريستالي در اتاق‌هاي كوچك باعث مي‌شود كه فضاي اتاق بزرگتر از آنچه هست جلوه كند. پرده حرير از پرطرفدارترين انواع پرده مي باشد و براي همه نوع سبك و سياقي به خصوص سبك مينمال و مدرن استفاده مي شود. در ادامه توجه شما را به ديدن شيكترين و جديدترين مدل پردهاي ساده حرير دورنگ جلب مي نماييم.

مدل پردهاي ساده حرير دورنگ 1401
پرده هاي حرير ساده معمولا بدون طرح و نقش و در ساده ترين نوع ممكن دوخته و به فروش مي رسند. پرده هاي حرير ساده معمولا رنگي سفيد دارند و براي هر نوع دكوري مناسب اند. البته مي توانيد با توجه به رنگ دكوراسيون داخلي خانه خود، رنگ هاي ديگر را نيز سفارش دهيد.
اگر درز پنجره هاي شما باز است و در زمستان هواي سرد و گرد و غبار به راحتي از زير درز پنجره وارد خانه شما مي شود، پرده حرير نمي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد و بهتر است از پرده ضخيم تري بدين منظور استفاده نماييد.

استفاده از آن ها در خانه هاي مدرن و مينيمال مي تواند انتخاب بسيار مناسبي باشد.
استفاده از پرده حرير در خانه هاي كوچك سبب بزرگ تر ديده شده محيط خانه مي شود.
پرده هاي حرير معمولا به دليل سادگي و نازك بودن، از قيمت مناسب و مقرون بصرفه اي برخوردار مي باشند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۲۴:۴۷ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی