ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

نمايندگي تعمير پكيج تاچي در غرب تهران
تعميرگاه فوق تخصصي پكيج شوفاژ ديواري تاچي در غرب تهران
مركز تعميرات تخصصي پكيج شوفاژ ديواري تاچي در غرب تهران، نمايندگي پشتيبان سرويس با كادر مجرب و تعميركاران حرفه‌اي خود براي نصب، سرويس و تعمير انواع پكيج شوفاژ ديواري تاچي در خدمت همشريان عزيز مي‌باشد، اگر با مشكلاتي مانند روشن نشدن، جرقه نزدن، خاموش شدن، شعله‌ي زياد، گرم نشدن آب و نمايش كد ارور مواجه هستيد، مي‌توانيد از خدمات در محل و فوري ما برخوردار شويد. كليه خدمات ما شامل ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش مي‌باشند، اگر پكيج تعمير شده در اين مدت دچار مشكل شود، تعميرات بدون هزينه مجددا انجام خواهد شد. منصفانه بودن هزينه‌ي تعمير پكيج از اصول ما مي‌باشد و سعي مي‌كنيم با تعمير قطعه‌ي معيوب به جاي تعويض هزينه‌ها را كاهش دهيم. اگر مهلت كارت گارانتي پكيج بوتان شما تمام شده، همين حالا از با ما تماس بگيريد، يا درخواست تعمير پكيج تاچي به صورت آنلاين براي ما ارسال كنيد تا از ۱۰٪ تخفيف ويژه نيز برخوردار شويد.

خدمات پس از فروش پكيج تاچي در تهران
درصورتي‌كه پكيج شما داراي برگه گارانتي شركتي باشد و تاريخ آن نگذشته باشد ميتواند در صورت بروز هرگونه مشكل به شما كمك كند تا بتوانيد از مزايا و تعهداتي كه نمايندگي رسمي پكيج تاچي در قبال محصولات خود دارد استفاده كنيد و با تماس با دفتر مركزي پكيج تاچي از اين خدمات بهره‌مند شويد اما اگر شما به هر دليلي ازجمله اتمام تاريخ گارانتي يا گم‌شدن برگه گارانتي نمي‌توانيد از خدمات پس از فروش بهره‌مند شويد مي‌توانيد با يكي از تعميرگاه‌هاي مجاز در سراسر تهران يا دفتر مركزي تعميرات پكيج پشتيبان سرويس تماس گرفته و با مطرح كردن مشكل خود با همكاران ما در اين بخش بهترين را ه را براي تعمير يا سرويس پكيج خود به دست آوريد ارائه خدمات باكيفيت به شما باتجربه چندين ساله به دست آمده است.

توصيه هاي ايمني درباره پكيج هاي ديواري تاچي
استفاده از پكيج هاي ديواري در كشور روبه افزايش است كه متعاقب آن بايد نكات ايمني در جهت بهره برداري ايمن از آنها نيز مد نظر مردم باشد

افزايش استفاده مردم از پكيج هاي ديواري و توجه نكردن به رعايت نكات ايمني در استفاده از اين وسايل ممكن است خطراتي را به همراه داشته باشد كه در اين يادداشت خطرات و نحوه استفاده و نگهداري از پكيج هاي ديواري اشاره شده است _ نمايندگي تعمير پكيج تاچي در غرب تهران

الف –
مساله نشت گاز از مسائل مهمي است كه بايد در خصوص هر وسيله گازسوزي با جديت مورد بررسي قرار گيرد. در كليه وسايل احتراقي گاز سوز از جمله پكيج ديواري آب‌گرم، به علت وجود اتصالات در مسير عبور گاز، اين احتمال وجود دارد كه نشت گاز بوجود آيد. همچنين در صورت انجام نشدن فرآيند احتراق، گاز به صورت عمده وارد محيط اطراف شده و خطر آتش‌سوزي و انفجار را براي مصرف كنندگان بوجود مي‌‌آورد. در پكيج‌ها با توجه به اينكه پكيج در تمام طول سال كاربرد دارد و استفاده از آن منحصر به فصل خاصي نيست، مكان ثابتي براي نصب آن در نظر گرفته مي‌شود. اين عمل مزايايي را از نظر ايمنيِ نشت گاز براي پكيج ديواري بوجود مي‌آورد. حذف اتصالات نامناسب مانند شيلنگ‌هاي انتقال گاز و دور بودن اتصالات از معرض تماس و برخورد با اشيا، عمر و قابليت اطمينان را در پكيج بالا مي‌برد. پكيج همچنين داراي سيستم ايمني وجود شعله است كه با قابليت اطمينان بالايي در صورت تشكيل نشدن شعله گاز مدار را قطع مي‌كند.

نمايندگي تعمير پكيج تاچي در غرب تهران
ب –
نشت دود به داخل ساختمان به دو طريق باعث آسيب زدن به بهداشت محيط مي‌شود. يكي نشت منواكسيد كربن حاصل از احتراق ناقص گاز و ديگر كاهش اكسيژن موجود در هوا اتاق. به اين منظور جلوگيري از نشت دود حاصل از احتراق در وسايل گاز سوز ازجمله پكيج ديواري ديواري، مقررات و استانداردهايي توسط مراجع ذيصلاح تعيين مي‌شود كه در صورت رعايت آنها خطر نشت دود به فضاي اتاق به كمترين مقدار خود مي‌رسد. علاوه بر رعايت اين قوانين وجود سنسور دود و سيستم ايمني كنترل خروج صحيح دود و همچنين سيستم كنترل عملكرد صحيح فن وجود دارد. اين سنسورها با تشخيص يك عملكرد ناصحيح در پكيج، وجود خطا در سيستم را تشخيص داده و ايمني را براي مصرف كننده پكيج فراهم مي‌آورند.

ج –
با توجه به اين نكته كه وسايل گازسوز جهت تشكيل پكيج كدينگ كانال متفاوت احتراق نياز به مصرف اكسيژن دارند، مقرراتي براي نصب پكيج ديواري و يا پكيج آب گرم در واحدهاي ساختماني كوچك اتخاذ شده است. به طور كلي در واحدهاي ساختماني كوچك نصب پكيج با مخاطراتي مواجه است . به اين طريق كه در صورت نبود جريان هواي تازه مناسب پكيج با مصرف هواي داخل اتاق‌ها، هواي تنفس ساكنين را نيز مصرف مي‌كند. براي رفع اين مشكل چند راه حل وجود دارد. راه حل اول استفاده از دودكش‌هاي دولايه است كه در يك لايه آنها دود خارج مي‌شود و در لايه ديگر هواي تازه به پكيج رسانيده مي‌شود. همچنين مي‌توان از يك مجراي مجزا براي پكيج عمل هوارساني را انجام داد. روش ديگر نصب پكيج ديواري در تراس يا ايوان است. در صورتي كه قوانين و استانداردها در نصب پكيج در تراس رعايت شود اين روش نيز خطرات ناشي از مسموميت بر اثر كمبود هوا را از بين مي‌برد.

د –
با توجه به اينكه پكيج‌ها از مشعل‌هاي كوچكي برخوردار هستند و كليه پكيج كدينگ كانال متفاوت سيستم‌هاي حركتي آنها به گونه‌اي طراحي و ساخته مي‌شود كه كمترين صدا را ايجاد كنند، بنابراين پكيج آلودگي صوتي بسيار پاييني ايجاد مي‌كند و آرامش مطلوبي را براي مصرف كننده تامين مي‌كند. همچنين در صورت رعايت قوانين، مي‌توان پكيج را در كابينت نيز جانمايي كرد. كه باعث كاهش صداي توليدي شعله و فن پكيج نيز مي‌شود.

ه – با توجه به طراحي بهينه شده و مهندسي پكيج، پكيج‌هاي امروزي به اندازه يك كابينت جا اشغال مي‌كنند وپكيج كدينگ كانال متفاوت نسبت به فضايي كه بخاري و آبگرمكن و همچنين تاسيسات حرارت مركزي از ساختمان اشغال مي‌كنند، پكيج فضاي بسيار كوچكي را به خود مي‌دهد. همچنين با نصب پكيج در كابينت مطابق با اصول و قوانين، مي‌توان ان را طوري جانمايي كرد كه با دكور خانه نيز تداخلي نداشته باشد

نمايندگي پكيج تاچي در غرب تهران

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۳۴:۳۴ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی