ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

طراحي سايت ارزان
يكي از مشكلاتي كه هنگام طراحي سايت با آن مواجه مي‌شويد قيمت بالاي طراحي براي راه‌اندازي وب‌سايت شما است. از آنجا كه نمي‌توان تاثير مثبت استفاده از سايت براي تبليغات و افزايش فروش را ناديده گرفت، ناچار هستيد كه به‌منظور ارتقاي موقعيت شغلي به طراحي سايت متكي باشيد. به همين دليل، استفاده از خدمات طراحي سايت ارزان يكي از مهمترين مواردي است كه به آن نيازمند هستيد.
فراموش نكنيد كاهش هزينه طراحي سايت به معني استفاده از خدمات بي‌كيفيت و طراحان تازه‌كار و فاقد تجربه نيست. بلكه بايد به مجموعه‌اي اعتماد كنيد كه رضايت و رفاه كاربر را اولويت قرار داده و خدمات باكيفيت را با كمترين قيمت ارائه مي‌كند.

اگر قصد داريد سايتي حرفه‌اي و پيشرفته داشته باشيد تا محصولات و خدماتتان را معرفي كنيد، بايد سايتي مطابق با آخرين تكنولوژي و استانداردهاي روز دنيا داشته باشيد كه اصول بازارايابي ديجيتالي و كسب ‌و كاري در آن بطور كامل رعايت شده باشد.

اگر تصميم گرفته‌ايد كه سايتي تخصصي براي فروش و برندينگ خود داشته باشيد، آكادمي طراحان با داشتن تيم‌هاي تخصصي برنامه‌نويسي، كسب و كار، ديجيتال ماركتينگ، گرافيك و هويت بصري، شما را در اين مسير همراهي و پشتيباني مي‌كند تا با خيالي آسوده در دنياي آنلاين قدم برداريد و كسب ثروت كنيد.

اگر قصد درآمدزايي از وب سايت خود را داريد، طراحي سايت به تنهايي كافي نيست!
روش‌هايي براي طراحي وبسايت ارزان
اگر به تازگي كسب و كاري را شروع كرده‌ايد و قصد داريد به صورت آنلاين خدمات و محصولات خود را ارائه دهيد؛ از طرفي بودجه محدودي را براي اين كار در نظر گرفته‌ايد بهترين پيشنهاد ساخت وب سايت ارزان است. طراحي وب سايت ارزان وردپرس از روش‌هايي است كه با هزينه محدود نتيجه معقولي تحويل مي‌دهد و تا حدودي انتظارات شما را برآورده مي‌كند. در اين بين بايد اشاره كرد طراحي وب سايت بسيار ارزان شايد از لحاظ مالي مقرون به‌صرفه باشد؛ اما امكانات محدودي ارائه مي‌دهد و شايد گاهي انتظارات شما را برآورده نكند؛ پس توصيه مي‌كنيم ضمن در نظر گرفتن قيمت خدمات و امكانات را نيز در نظر داشته باشيد.

براي اينكه اين فرايند برايتان مقرون به صرفه تمام شود، مي‌توانيد از روش‌هايي استفاده كنيد كه با ارائه خدمات خوب و با كيفيت، قيمت كم‌تري داشته باشند. احتمالا در ابتدا اين سوال برايتان ايجاد شده كه اصلا درست كردن سايت از چه روش‌هايي امكانپذير است؟ شما مي‌توانيد سايت‌تان را با برنامه نويسي طراحي كنيد و بالغ بر ۲۰ ميليون تومان هزينه كنيد؛ اما در روشي ديگر مي‌توانيد خدماتي با همان كيفيت را با استفاده از يك سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس، دريافت كنيد. در اينجا، اگر هزينه برايتان اهميت داشته باشد، قطعا روش دوم را انتخاب خواهيد كرد.


حتما قبل سفارش طراحي سايت خودتون به اين نكته دقت داشته باشيد كه سايت هاي خيلي ارزان امكان درآمد زايي يا جذب كاربر را ندارند و فقط كاربرد يك كارت ويزيت آنلاين را براي شما خواهند داشت.

وقتي صحبت از درآمد زايي و بازخورد مالي يك سايت مطرح است به چند فاكتور بايد توجه داشت: قابليت پياده سازي سئو سايت، كد نويسي اصولي، رعايت استانداردها روز دنيا، طراحي UI و UX، بخش ادمين حرفه اي، بهينه سازي كردن قسمت هاي مختلف سايت، هاست و دامنه با كيفيت، سرعت بالا و ….

اگر در هنگام طراحي سايت ارزان به اين نكات توجه نداشته باشيد تقريبا پول خود را دور ريخته ايد چون سايت شما قابليت پيشرفت و درآمد زايي را ندارد.

بعضي از سايت هاي خيلي ارزان قابليت سئو شدن ندارند و از همان ابتدا اسپم اسكور بالايي دارند و شما هيچ وقت با اين سايت ها به صفحه اول گوگل نخواهيد رسيد.

پس در انتخاب خود دقت كنيد چرا كه هيچ ارزاني بي دليل نيست !

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۵۱:۱۵ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی