ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت

سئوكار كيست و معني سئو كار چيست؟
يكي از كلماتي كه خيلي از دوستان و كارفرما ها به زبان مي آورند! كه شايد اصلا هم معني جالب نباشد. براي كسي و يا كساني كه كار سئو را انجام ميدهد مي گويند كه مي شود از لقب ها و پسوند هاي بهتري استفاده نمود، مثل كارشناس سئو، متخصص سئو و يا مشاور سئو. اين ها كلماتي بهتر و قابل هضم تر براي يك كارشناس سئو و يا متخصص خواهد بود.

سئوكار حرفه اي
سئوكار
خوب حالا اين كارشناس سئو (SEO expert) و يا همان سئو كار شما كيست و چه وظايفي دارد؟
سئوكار به شخصي گفته مي شود كه داراي تجربه كافي در مورد تحليل وب سايت و شناخت كافي از موتورهاي جستجوگر داشته باشد و همچنين در خصوص الگوريتم هاي موتورهاي جستجو مخصوصا موتور جستجوگر گوگل اطلاعات خوب و بروزي داشته باشد.

يك متخصص سئو بايد از نحوه كار موتورهاي جستجو اطلاع داشته باشد.

سئو از سه مبحث تشكليل مي شود كه بايد سئوكار هر سه مورد را مسلط باشد:

سئو تكنيكال
سئو داخلي يا Onpage SEO
سئو خارجي يا Offpage SEO
يكي از مباحثي كه هر سايت اينترتي با اون روبرو هست بازيد كننده مي باشد. زماني از يك سايت بازيد خوب و قابل توجه اي مي شود كه در نتايج جستجو و يا SERP باشد. پس وقتي شما در رتبه اي ابتدايي موتورهاي جستجو باشيد نتايج بسياري خوبي را خواهيد داشت البته به شرطي كه كلمه كليدي خوبي براي متن خود انتخاب كرده باشيم.

بخشي خيلي زيادي از مديران كسب كارهاي ديجيتال و آنلاين دوست دارند كه در صفحه اول گوگل باشند. اينجاست كه همه دوست دارن سايت هاي خود را بهينه كرده و در نتايج باشند. در اين هنگام هست كه تقاضا براي سئو و بهينه سازي وب سايت زياد مي شود. در اين بين هم وقتي كه تقاضا زياد مي شود عده ايي سود جو و كم سواد و ديده شده بي سواد وارد اين شغل مي شوند.

در همين تاريخي كه اين مقاله در حال ويراستاري و آماده شدن هست تعداد بيشماري گروه ها و كانال هاي تلگرامي زيادي ايجاد شده و قصد در گرفتن انواع پروژه هاي سئو مي باشند كه حدود 95% آن ها حتي علم اين كار را نداشته و با گرفتن پروژه سعي در تجربه بر روي سايت هاي شما را دارند.

در اين بين افرادي مشاهده شدن كه با يك دوره گذراندن دوره طراحي سايت سعي در سئو سايت مشتري خود را دارند و با دادن وعده هاي عجب سعي در آوردن سايت در رتبه هاي نخست را براي شما و يا مشتريان خود مي كنند.

آيا شما به يك متخصص سئو نياز داريد؟
يك سئو كار (“بهينه سازي موتور جستجو”) يا متخصص سئو كسي است كه براي بهبود ديد شما در موتورهاي جستجو آموزش ديده است. با پيروي از اين راهنماي، شما بايد به اندازه كافي ياد بگيريد كه به خوبي در راه خود به يك سايت بهينه شده باشد. علاوه بر اين، ممكن است بخواهيد سئو كار حرفه اي را استخدام كنيد كه مي تواند به صفحات شما كمك كند.

تصميم به استخدام يك سئوكار تصميم گيري بزرگي است كه مي تواند به طور بالقوه سايت شما را بهبود بخشد و زمان را صرفه جويي كند. اطمينان حاصل كنيد كه براي تحقيق درباره مزاياي بالقوه استخدام يك سئوكار، و همچنين آسيب هايي كه يك سئوكار غير مسئول مي تواند به سايت شما انجام دهد، تحقيق مي كند. بسياري از سئوكارها و ساير سازمان ها و مشاوران خدمات صاحبان وب سايت ها را ارائه مي دهند، از جمله:

مرور محتواي يا ساختار سايت شما
مشاوره فني در مورد توسعه وب سايت: براي مثال، ميزباني، تغيير مسيرها، صفحات خطا، استفاده از جاوا اسكريپت
توسعه محتوا
مديريت كمپين هاي توسعه كسب و كار آنلاين
تحقيق كليد واژه
آموزش سئو
تخصص در بازارهاي خاص و جغرافيايي
اگر شما در مورد استخدام يك سئوكار فكر مي كنيد، پس بهترين زمان عالي براي استخدام اين است كه شما در حال بررسي يك طراحي مجدد سايت و يا برنامه ريزي براي راه اندازي يك سايت جديد باشيد. به اين ترتيب، شما و سئوكار خود مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه سايت شما طراحي شده است كه از پايين به بالا در موتورهاي جستجو باشد. با اين حال، يك سئو خوب نيز مي تواند به بهبود يك سايت موجود كمك كند.

تضمين در سئو :
يكي از مواردي كه زياد ديده مي شود دادن تضمين در سئو و بهينه سازي سايت مي باشد. سئو تضميني چيزي كه بشدت رواج پيدا كرده و با دادن وعده هاي شيرين و دلچسب جايگاه هاي نخست موتورهاي جستجو و همچنين ترافيك بالاي ورودي به سايت و تبديل شدن اين تعداد زياد ورودي به مشتري، كه نمي شود دست رد به آن زد.

با دادن وعده هاي عجيب از اعتماد صاحبان سايت سوء استفاده مي شود. در نظر داشته باشيد كه سئوكار با توجه به تجربه هايي كه بدست آورده مي تواند در نتايج تاثير گذار باشد ولي چون هيچ وقت موتورهاي جستجو هيچ چيزي را به درستي اعلام نكرده اند و كار بهينه سازي سايت همانند يك هندوانه در بسته مي باشد و با هر تغيير و بروزرساني در آن ها سايت ها دچار نوسان شده و عملا جايگاه را نمي توان تضمين داد.

دروغ بزرگ در سئو : تضمين

سئو و بهينه سازي كردن سايت از جمله فعاليت هايي است كه در آن مدعي كار زياد مي باشد و در زمان عمل و پياده سازي متوجه مي شويد كه اطلاعات متخصص سئو شما در آن حدي نيست كه گفته است. در نظر داشته باشيد كه هر چقدر كه شما بر روي سايت خود و يا سايت مشتري خود سعي و تلاش ميكنيد هيچ وقت نمره كامل يا جايگاه اول را هميشه نخوايد داشت و يا به راحتي بدست نخواهد آمد و در بين رقبا نيز در اين بين تلاش خود را در جهت رشد سايت خود و يا آسيب رساند به سايت شما خواهند داشت. اينجاست كه وعده دادن سئو تضميني با مشكل هاي بسيار زيادي همراه خواهد بود.

در اين بين شايد شما بتوانيد در حوزه كم رقابت با كمي تلاش و كار بتوانيد در رتبه هاي نخست گوگل بيايد ولي در حوزه هاي رقابتي و يا رقابتي سنگين شايد شما جزو 100 نتيجه اول گوگل يا 10 صفحه اول به عبارتي قرار نگيريد. مثل كلمات مربوط به آژانس هاي هواپيمايي و طراحي سايت
در مطلب امروز ما درباه اينكه وظايف سئو كار چيست؟ و اينكه روش هايي كه به شما در بررسي سئو سايت كمك مي كند توضيح داده ايم و اميدواريم كه با رعايت مطالبي كه در بالا به آن ها اشاره كرده ايم بتوانيد يك سايت موفق و جامع را طراحي و راه اندازي نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۵۰:۵۰ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی