ديجيتال ماركتينگ
طراحي سايت


شايد شما هم جزء افرادي باشيد كه نياز به تغيير در كسب و كار خود داريد و قصد داريد با استفاده از دنياي اينترنت و وب بازاريابي كنيد يا بعضي از افراد در حوزه كاري خود تصميم مي گيرند ازطريق راهكارهاي مبتني بر وب با مشتريان در ارتباط باشند و از راه سرمايه گذاري در دنياي تجارت الكترونيكي شاهد پيشرفت باشند و از طرف ديگر قصد دارند در كمترين زمان وب سايت آن ها آماده نمايش به مشتريان شود. امروزه هر شركتي براي اعلام وجود و شرح فعاليت هاي خود نيازمند داشتن وب سايتي پر محتواست. از آن جا كه خط مشي آكادمي طراحان طراحي سايت با بالاترين كيفيت و ارزان ترين قيمت ممكن مي باشد تا بدين وسيله رضايت خاطر مشتريان خود را فراهم آورد و در حقيقت هيچ گاه كيفيت فداي قيمت نمي شود واز طرفي ديگرسرعت در كارها و صرفه جويي در زمان عامل پيشرفت در هر كاري است و يكي ديگر از خدمات آكادمي طراحان تحويل سايت در كوتاه ترين زمان ممكن است. پس بهتر است كار خود را به يك تيم حرفه اي و متخصص در اين حرفه بسپاريد.


تيم آكادمي طراحان علاوه برخدمات طراحي سايت وتهيه دامنه و هاستينگ كار بهينه سازي سايت را به نحو احسن انجام مي دهد و در مدت زمان معقول به ازاي كلمات كليدي كسب و كارتان سايت شما در رتبه اول گوگل قرار خواهد گرفت.
مراحل طراحي وب سايت فوري و حرفه اي:
1-انخاب قالب وب سايت: قبل از شروع كار پلن هاي طراحي سايت را بررسي كنيد و پلني كه نياز شما را پوشش مي دهد انتخاب كنيد و سپس در بخش فروشگاه قالب از بين هزاران قالب طرح گرافيكي مورد علاقه تان را انتخاب نماييد.
2-انتخاب نام دامنه سايت: بايد نام دامنه وب سايت خود را انتخاب كنيد.
3- آپلود كردن سايت: كار ما با توجه به ويرايشات شما به پايان رسيده است و در اين مرحله تيم ما اقدام به آپلود سايت مي كند و سپس كار با پنل مديريت وب سايت را آموزش مي دهيم.
4- ورود اطلاعات به سايت: در صورت تمايل اين كار توسط تيم متخصص ما انجام مي شود ودر غير اين صورت با توجه به آموزش و پشتيباني رايگان مطالب را وارد كنيد.

ساير مقالاتي كه ممكن است علاقه مند باشيد
طراحي سايت ارزان
خدمات طراحي سايت
طراحي وب حرفه اي
تعرفه طراحي وب
طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت طراحي سايت در تهران
بهينه سازي وب سايت

گاهي شرايط ايجاب مي كند كه شما اقدام براي طراحي سايت فوري كنيد و اگر سريعا اين كار را انجام ندهيد، از رقباي خود عقب خواهيد ماند و ديگر شانسي براي معرفي خود به مشتريانتان نخواهيد داشت و در اينجا است كه نياز به طراحي سايت به صورت فوري داريد. نگران نباشيد تيم طراحي سايت و برنامه نويسان ما در آكادمي طراحان با سابقه ي چندين ساله در طراحي سايت، آماده ي همكاري با شما مي باشد

تفاوت طراحي سايت با طراحي سايت فوري
در خصوص تفاوت اين دو، بايد گفت كه در واقع تفاوتي وجود ندارد و سايت فوري در صورتي كه اصولي طراحي شود، مي تواند نياز هاي شما را پاسخ دهد. تنها بايد دقت كرد كه اين خدمات طراحي سايت به دست چه كساني سپرده مي شود و آيا صلاحيت طراحي يك سايت اصولي را در مدت زمان كم براي كسب و كار شما دارند يا خير! در واقع مي توان گفت كه در طراحي به صورت فوري نياز است تا تعداد نيروي كار بيشتري مدت زمان فشرده تري را براي تحويل كار در نظر گيرند و خارج از ساعات كاري نيز اقداماتي براي سرعت بخشيدن به روند كار انجام گيرد

آيا كيفيت طراحي سايت فوري پايين است؟
سايت هايي كه ما در شركت ديجيتال ماركتينگ آكادمي طراحان به صورت فوري تحويل كارفرمايان مي دهيم،به هيچ وجه كيفيت پايين تري نسبت به سايت هايي كه به صورت عادي و در بازه ي زماني بيشتري طراحي شده اند، نخواهند داشت. طبيعي است كه در اين نوع از طراحي به دليل فوري بودن، نمي توان تعاملات كافي ما با كارفرمايانمان را انتظار داشت. اما طراحان و برنامه نويسان ريراكو تمام تلاش خود را خواهند كرد كه نتيجه اي مشابه با طراحي به صورت عادي تحويل كارفرمايان دهند...


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۴:۰۷ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]

سئوكار يا كارشناس سئو كيست؟ چه وظايفي دارد؟

از قديم گفتن كار را به كاردان بسپاريد! احتمالاً شما هم براي سئو سايت خود به دنبال سئو كار هستيد كه وارد اين صفحه شده‌ايد! پس مي‌خواهيد بدانيد سئوكار ماهر كيست؟ يا اينكه خودتان مي‌خواهيد يك سئو كار حرفه اي شويد! وظايف كارشناس سئو در سئو سايت چيست؟ مسير پيشرفت يك متخصص سئو سايت در ايران چگونه است؟ پاسخ تمامي اين سوالات را امروز در وبلاگ آكادمي طراحان خواهيد فهميد. با ما همراه باشيد

كارشناس سئو يا متخصص سئو كيست؟
اصطلاح سئوكار تقريبا از ۷ سال پيش به غلط رايج شده است. خيلي ها براي سادگي انتقال مفهوم از اين واژه استفاده مي كنند. سئو خود مجموعه اي از دانش ها و مهارت ها به همراه تجربياتي است. اين باعث مي شود، سايت شما براي مخاطب و موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ بهينه باشد. هرچند در بعضي پروژه‌ها قيمت سئو تفاوت دارد اما بهينه سازي سايت شما باعث مي شود رتبه بهتري نسبت به رقبا داشته باشد. در نتيجه به شخصي كه بر اين دانش ها مسلط است، همچنين ميتواند در اين مسير همراه شما باشد، متخصص سئو يا همان سئوكار مي گويند. عموماً خود سئوكارها ترجيح داده كه به آن ها كارشناس يا مشاور سئو گفته شود. چرا كه مشاوره سئو نيز يكي از خدمات اين افراد است.

اهميت مشاوره و همراهي يك متخصص سئو
خدمات سئو و بهينه سازي شامل بخش‌هاي مختلفي است. هر كدام به بهينه سازي بخشي از فعاليت شما در فضاي مجازي منجر ميشود. تسلط به اين موارد نيازمند صرف زمان بسيار و كسب تجربه است. اگر شما صاحب مديريت هوشمند هستيد و اينكه ميدانيد، خودتان زمان يادگيري اين مسائل را نخواهيد داشت. اما اگر به دنبال يادگيري سئو هستيد، در پايان اين مقاله در اين مورد بيشتر صحبت خواهيم كرد. به طور كلي ميتوان سئو را به سه دسته تقسيم كرد:

۱. سئو داخلي سايت (On-Page)
بيل گيتس، رئيس سابق هيئت مديره مايكروسافت، جمله اي طلايي دارد:

محتوا پادشاه ست!
براي داشتن مخاطب و افزايش اعتبار، شما همواره بايد حرفي براي گفتن داشته باشيد. اما احتمالا شما هم به اساتيدي برخورده ايد، كه عليرغم اطلاعات بسيار توانايي انتقال آن را ندارند. سئو درون صفحه به بهينه سازي بخش‌هايي از سايت شما ميپردازد كه مخاطب را جذب كنيد. آن را با سايت خود وارد تعامل كنيد. رضايت او را كسب كرده و در كنار تمام اين ها اعتبار دريافت شده در تمام سايت خود را به جريان بيندازيد؛ توليد محتوا بر اساس اصول سئو، طراحي رابط كاربري (UI) و گسترش و بهبود تجربه كاربري (UX)، لينك سازي داخلي، تدوين استراتژي توليد محتوا و لينك سازي از جمله مسائل مربوط به سئو داخلي يا آن پيج است.

۲. سئو خارجي سايت (Off-Page)
فرض كنيد شما يك خواننده بزرگ هستيد. براي اجراي خود در برج ميلاد يك شب را رزرو مي‌كنيد، ولي هيچكس را دعوت و اطلاع رساني هم نمي‌كنيد. آيا انتظار تماشاچي زياد هم خواهيد داشت؟ قطعا خير! شما براي سايتتان نيز هر چند محتواي عالي و يونيك توليد كرده باشيد، همچنين در مبحث تكنيكال نيز بهينه كرده باشيد، تا مخاطب شما را نبيند، به سايت و محتواي شما هم دسترسي نخواهد داشت. سئو برون صفحه اين بخش بهينه سازي را بر عهده دارد. افزايش اعتبار دامنه و سايت بار دريافت بك لينك سالم و اصولي، مشاوره رپورتاژ آگهي، فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي از مسائل مربوط به اين بخش است. از مهمترين خدمات يك شركت سئو سايت، همين بخش بهينه سازي خارجي سايت است كه با استراتژي درست و اصولي اقدام به فعاليت مي‌كند.

۳. سئو تكنيكال سايت (Technical)
اين مرحله به بهينه سازي ساختار و چهارچوب سايت شما ميپردازد. براي مثال، سايت با سرعت بالاتري به مخاطب نشان داده شود، قالب مناسب سايت، بهينه سازي كدنويسي سايت شما، اصلاح ارورهاي احتمالي و خطاهاي پيش آمده، اصلاح آدرس صفحات، انتخاب هاست مناسب از جمله بخش‌هاي مربوط به سئو تكنيكال است.

وظايف و مسئوليت هاي يك كارشناس سئو
يك كارشناس سئو بايد دانش كاربردي در زمينه فاكتورهاي رتبه دهي موتورهاي جستجو داشته باشد. بهينه سازي در حوزه‌هاي تكنيكال، آن-پيج و آف-پيج و خطاهاي رايج اين مسير را بشناسد. راه‌هاي رفع آن را بلد باشد. به طور كلي يك متخصص سئو چنين بخش‌هايي را بر عهده دارد:

تركيب روش ها براي كسب بهترين نتيجه
به دست آوردن راه‌هايي براي افزايش ترافيك سايت
آشنايي با سئو مدرن و به روز رساني اطلاعات
درك بيشترين فاكتور موثر بر رتبه سايت
آگاهي از فاكتور‌هاي موثر روز سئو
راه اندازي تاكتيك‌هاي جديد و متناسب با آنها
درك و دريافت فاكتورهاي رتبه دهي به سايت‌ها
همواره به دنبال كلمات كليدي محبوب بودن
شرح وظايف يك مشاور سئو
وظايف يك سئو كار را نمي توان به طور دقيق از پيش مشخص كرد، چرا كه موقعيت هر سايت آن وظايف را مشخص مي كند. محدوده فعاليت يك متخصص را مهارت خود آن شخص، مشخص مي‌كند كه حتي گاهي در نقش مشاوره سئو نيز مي‌تواند ايفاي نقش كند ولي به طور كلي وظيفه يك متخصص، ارائه راهكار براي مواقع چالشي است. البته ضرورتي براي انجام تمام كارها از جمله كدنويسي و مانند آن نيست ولي به طور مثال، مانند يك معمار بايد بداند در كجاي يك خانه، چه ميزان نور لازم است، هر چند از مهندسي برق سر رشته نداشته باشد.

توليد محتوا يا نظارت بر محتوا مطابق بر اصول
با آنكه به طور عمده، كارشناس سئو مسئوليت توليد محتوا ندارد، اما يك متخصص سئو بايد بر محتواي توليد شده تيم شما نظارت كند. تا بهترين محتوا مطابق بر اصول سئو، به مخاطب نمايش داده شده و به موتورهاي جستجو معرفي شود.

كنترل و بررسي نتايج سايت
كنترل سئو سايت در موتورهاي جستجو يكي از دغدغه هاي مهم صاحبان سايت است. اين كار براي پيگيري بهينه سازي سايت است. سئوكار بايد بتواند بنا به توافق طي بازه هاي زماني مختلف، گزارشاتي مبني بر رتبه گيري كليدواژه ها سايت ارائه دهد.

لينك سازي داخلي و خارجي
ايجاد ارتباط ميان صفحات سايت و دريافت اعتبار براي سايت شما، به واسطه استفاده از تكنيك‌هاي مجاز، يكي ديگر از مسئوليت‌هاي سئوكار حرفه اي است. تا باعث افزايش ترافيك سايت شما شده و به تبع، سود و درآمدزايي شما شود.

۵ مهارت اصلي يك مشاور متخصص
اگر به دنبال پيشرفت در حوزه سئو هستيد و مي‌خواهيد يك سفارش سئو حرفه اي داشته باشيد، بايد رزومه خود را با مهارت‌هايي كه در زمينه سئو يا بهينه سازي موتورهاي جستجو وجود دارد، ارتقا دهيد.

هرچه مهارت‌هاي متخصص سئو بيشتر شود، مي‌تواند علاوه بر اجراي پروژه سئو، در نقش مشاور متخصص نيز يك تيم را رهبري كند و به اهداف آن پروژه برساند. هرچند امروزه برخي مهارت‌هاي برنامه نويسي و فني نيز به حرفه اي شدن يك سئوكار كمك زيادي مي‌كند، اما بطور كلي موارد زير مي‌تواند شما را به يك سئوكار ماهر تبديل كند.

آشنايي با نكات توليد محتوا
گرچه يك كارشناس سئو، متخصص توليد محتوا نيست. ولي دانستن نكات لازم در توليد محتوا براي آنكه مخاطب را جذب كند. بايد بداند عناوين چطور انتخاب مي شود. به چه مسيري كاربر هدايت شود. اين موارد از مهارت‌هايي اند، كه يك سئوكار حرفه اي بايد بر آن تسلط داشته باشد.

دانش كدنويسي و ايراديابي
يك سئوكار ماهر، بايد شناخت نسبي از موضوعاتي مثل پنل‌هاي مديريت محتوا (مانند وردپرس، جوملا) داشته باشد. همچنين با زبان‌هاي برنامه نويسي مانند HTML، CSS آشنا باشد. اين امر براي آن است كه در صورت بروز اشكال در اين بخش ها بتواند، ايراد را رفع كند. همچنين آشنايي با افزونه ها و ابزارهاي سئو بسيار ضروري بوده است. همچنين داشتن اطلاعاتي در زمينه و ساخت پلاگين، مزيت محسوب ميشود.

فعاليت مستمر
رقباي شما همواره، در حال فعاليت و به روزرساني محتواي خود هستند. سئو نيز فعاليتي است كه پيوستگي و استمرار را مي طلبد. يك سئو كار حرفه اي مي تواند طبق برنامه، فعاليت‌هاي لازم براي بهينه سازي سايت شما و افزايش رتبه را به طور مستمر انجام داده، همچنين تا رسيدن به نتيجه مدنظر، دست از تلاش بر ندارد. سئو يك علم نيمه تجربي است. لازم است پس از دانستن اصول همواره در آن مسير تلاش شود.

يادگيري پيوسته سئو
اگر شما هم به دنبال يادگيري سئو هستيد. بايد بدانيد كه يادگيري تان هيچگاه متوقف نمي شود! الگوريتم‌هاي رتبه دهي گوگل پيوسته در حال تغيير هستند. اين تكنولوژي نيز هر روز در حال گسترش و پيشرفت است. تنها راهي كه بتوانيد در اين عرصه باقي بمانيد، اين است كه يك متخصص سئو باشيد.

آناليز كاربر و رقيب
در حوزه سئو، يكي از مهمترين فعاليت‌هاي سئوكار، تدوين استراتژي و مسير سايت شماست. شناخت نيازها و رفتار هاي كاربر و در كنار آن، بررسي و تحليل برنامه رقباي شماست. شناخت رفتار كاربر باعث تعيين صحيح مسير فعاليت‌هاي داخلي سايت مانند طراحي سايت، محتواي ارائه شده و لينك سازي‌هاي داخلي ميشود. تحليل و بررسي دقيق رقبا سبب كمك به تدوين برنامه برندينگ، رتبه گيري شما با استفاده از آگهي، رپورتاژ و دريافت بك لينك‌هاي مرتبط ميشود.

تحليل و آناليز داده ها
ايجاد ارتباط ميان صفحات سايت و دريافت اعتبار براي سايت شما، به واسطه استفاده از تكنيك‌هاي مجاز، يكي ديگر از مسئوليت‌هاي سئوكار حرفه اي است. تا باعث افزايش ترافيك سايت شما شده و به تبع، سود و درآمدزايي شما شود.

وظايف و مسئوليت‌هاي متخصص سئو (SEO Expert)
يكي از بهترين زمانها براي استفاده از خدمات سئو وب سايت، زماني است كه شما يك سايت جديد پياده سازي كرده ايد. به اين صورت شما مي توانيد اطمينان حاصل نماييد كه سايت شما به شكل اصولي براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شده است. وب سايت‌هايي كه قدمت بيشتري دارند از تكنيك‌هاي مختلفي براي سئو سايتشان استفاده ميكنند تا به صفحه اول گوگل وارد شوند. در مواردي مانند افت شديد ترافيك سايت نيز كارفرماها به دنبال استخدام شركت‌هاي سئوكار هستند تا با اين كار بازديد و ترافيك سايت را افزايش دهند..


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۱۰:۴۸ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]

بهينه سازي سايت
بهينه سازي سايت يا سئو سايت مهمترين بخش پس از طراحي سايت و يا طراحي فروشگاه اينترنتي براي شركت ها و كسب و كارها است. سئو يا SEO برگرفته از عبارت Search Engines Optimization است كه به معناي بيهنه سازي سايت براي موتور هاي جستجو ميباشد.

از آنجا كه بيشتر بازديدكنندگان واقعي ، وب سايت ها را از طريق موتورهاي جستجو مي يابند ، امروزه روش هاي قرار گرفتن در رتبه هاي برترِ موتورهاي جستجو، به يك علم تبديل شده است.

سئو در اصطلاح بهينه ساختن يك وب سايت است ؛ به اين معنا كه مي توان با اعمال يك سلسله از اصول و بكارگيري فناوري بهينه سازي وب سايت ، رتبۀ يك سايت در رتبه بندي موتورهاي جستجو را بالا برد. اين امر در نتيجه موجب بازديد بيشتر از سوي كاربران اينترنتي و جذب بيشتر مخاطب است.

هدف از بهينه سازي و سئو سايت چيست؟
با توجه به اين كه بيش از 85 درصد از بازديد كنندگان سايت ها از طريق جستجوي عبارات در موتورهاي جستجو وارد آنها ميشوند ؛ اهميت بهينه سازي و سئو سايت مشخص ميشود و نميتوان از آن چشم پوشي كرد. اين مهم آنجا موردتوجه بيشتر قرار ميگيرد كه بدانيم كه بيشتر بازديد كنندگان و ورودي سايتها از طريق موتور هاي جستجو هدفمند بوده و به دنبال خدمات و محصولات شما هستند.

براي مثال فردي كه در اينترنت عبارت "خريد دستگاه ضبط صوت" را سرچ كرده و وارد سايتي ميشود به احتمال بسيار زياد به دستگاه ضبط صوت نياز داشته و قصد خريد آنرا دارد. اما فردي كه تبليغات فروش دستگاه ضبط صوت را در اينترنت و يا هر جاي ديگر ببيند احتمال نيازش به آن بسيار پايين تر و كم است.

درنتيجه ميتوان گفت كه با اين اوصاف بهينه سازي سايت و سئو سايت ميتواند به صورت مستقيم بر مقدار فروش سايتها و در نتيجه درآمد آنها را افزايش دهد.

 

انواع روش هاي بهينه سازي سايت :
بهينه سازي و سئو سايت با روش هاي مختلفي انام ميشود كه متخصصين سئو اين روش ها را به كار ميگيرند تا به بهبود ترافيك سايت ها كمك بكنند و در نهايت فروش آنها را افزايش دهند. اما برخي از روش هاي بهينه سازي علاوه بر اين كه هيچ كمكي به بهبود سئو سايت نميكنند ، ضرري پنهان و جبران ناپذير به آنها ميزنند كه در برخي موارد قابل بازگشت نيستند.

در ادامه به 3 روش بهينه سازي مرسوم در بين متخصصين سئو ميپردازيم و توضيح كوتاهي در رابطه با نحوه عملكرد آنها داده ايم.


سئو كلاه سفيد :
سئو كلاه سفيد يا White Hat SEO به مدلي از سئو گفته ميشود كه در آن تمامي قوانين و الگوريتم هاي گوگل رعايت شده و روند سئو به كندي پيش ميرود. مشكلي كه اين روش از بهينه سازي سايت دارد كندي سرعت انجام عمليات سئو و رتبه گيري كلمات است. اما مزيتي كه سئو كلاه سفيد دارد ماندگاري و پايداري سئو در اين روش است.

سئو كلاه سفيد از روش هايي است كه گوگل به وبمخستران پيشنهاد ميدهد و براي آن قوانين مشخصي را تعيين كرده است كه در Google Webmaster Guidelines ميتوانيد آنها را مطالعه نماييد.

سئو كلاه سياه :
بهينه سازي و سئو كلاه سياه يا Black Hat SEO دقيقا در تضاد با سئو كلاه سفيد است كه در اين روش تمامي قوانين و الگوريتم هاي گوگل و موتورهاي جستجو زيرپا گذاشته يا به نحوي دور زده ميشوند. اين روش بر خلاف قوانين گوگل اعلام شده و در صورت شناسايي سايت اسپم شناخته ميشود و از نتايج موتورهاي جستجو و گوگل حذف خواهد شد.

نكته قابل توجهي كه در اين روش وجود دارد اين است كه در ابتدا و بعد از انجام عمليات سئو سياه ممكن است كه نتايج مطلوب بوده و رتبه هاي كلمات دلخواه در جايگاه خوبي قرار داشته باشند اما پس از مدتي و بعد از شناسايي تخلف ها سايت با افت شديد و از بين رفتن رتبه ها مواجه ميشود. اما در برخي موارد حساس و متفاوت از سئو كلاه سياه نيز به شكلي استفاده ميشود كه در ادامه و در سئو كلاه خاكستري به آن ميپردازيم.

 

سئو كلاه خاكستري :
سئو خاكستري مدلي از سئو است كه بيشتر مورد استقبال متخصصين سئو قرار گرفته و انجام ميشود. اين مدل از سئو را نه ميتوان سئو كلاه سفيد ناميدو نه سئو كلاه سياه ؛ چرا كه بيشتر مبتني بر سئو كلاه سفيد است و از سئو كلاه سياه استفاده ميكند.

به گفته جان اندرو يكي از متخصصين سئو در آمريكا ، سئو خاكستري كساني كه خيلي به قانون پايبند نيستند و در عين حال نميخواهند كار غير قانوني انجام دهند به سراغ سئو خاكستري ميروند و در اين صورت اگر گوگل متوجه آن شود سايت شما را جريمه خواهد كرد.

اما تجربه اي متخصصين ما در شركت طراحي سايت آكادمي طراحان و متخصصين سئو در ايران و جهان در رابطه با اين موضوع داشته اند كاملا متفاوت است نتايج مثبتي از سئو خاكستري گزارش شده است

مراحل بهينه سازي سايت :
سئو و بهينه سازي سايت در حال كلي در 3 بخش كلي انجام ميشود. اين سه بخش شامل :

سئو تكنيكال (Technical SEO)
سئو داخلي (On page SEO)
سئو خارجي (Off Page SEO)
است كه هر يك به صورت اختصاصي شامل زير مجموعه هاي بسياري ميشوند كه هر كدام قابل بحث و بررسي مفصل هستند.

 

سئو فني سايت :
بهينه سازي و سئو فني سايت ابتدايي ترين و اولين مرحله از سئو است كه بيشتر آن در فرآيند طراحي سايت انجام ميشود. سئو فني شامل :

بهينه سازي فايل robots.txt
بهينه سازي ساختار سايت
استفاده از Bread Crump
پاستفاده از structured data ‌ها
بهينه سازي صفحات 404
ايجاد نقشه‌ي سايت
افزايش سرعت سايت
واكنشگرايي صفحات سايت
ssl
آدرس صفحات (url ها)
امنيت سايت
هستند. كه تمامي آنها براي سئو تكنيكال ارزشمند خواهند بود.

 

سئو داخلي :
فاز بعدي on page seo است كه بخش اعظم آن را طراحي سايت بر اساس اصول سئو و فراهم آوردن محتواي قوي شكل مي دهد. توجه به اين نكته بسيار مهم است كه طبق جديدترين الگوريتم ها و استانداردهاي گوگل توليد محتوا يكي از مهم ترين فاكتورهاي سئو در افزايش رنكينگ و رتبه سايت در بخش on page مي باشد و كاسپيد در اين راستا بخشي تخصصي از نيروهاي خبره و كارآمد جهت ارايه خدمات به مشتريان خود راه اندازي كرده است.
سئو و بهينه سازي سايت در بخش سئو داخلي شامل :

بررسي و تحقيق كلمات كليدي
بهينه سازي مدياهاي مورد استفاده در سايت
بهينه سازي لينك هاي داخلي
بهينه سازي تصاوير
بهينه سازي تگ عنوان
بهينه سازي هدينگ ها
بهينه سازي تگ توضيحات متا
بهينه سازي متا تگ كلمات كليدي
بهينه سازي محتوا
بهينه سازي ساختار URL
بهينه سازي تگ هاي بدنه
بهينه سازي كلمات كليدي
بهينه سازي تصاوير
بهينه سازي و بررسي ux و تجربه كاربري

سئو خارجي :
سومين مرحله از مراحل بهينه سازي سايت و سئو مربوط به سئو خارجي و يا Off page SEO ميباشد. اين مرحله از حساس ترين و همچنين تاثير گذارترين مراحل بهينه سازي سايت است.

سئو خارجي به اين شكل انجام ميشود كه با ايجاد لينك از سايت‌هاي مرتبط يا اصطلاحاً لينك بيلدينگ به صورت عادي و با استفاده از سوشيال مدياها ، سايت‌هاي ويديويي و سايت‌هاي مرتبط به معرفي صفحه و سايت خود در سراسر وب صورت ميگيرد. بكارگيري اصول و قوانين سئو از حساسيت خاصي برخوردار است ؛ به طوري كه اگر درست بكارگرفته نشود نه تنها باعث ارتقاء رتبۀ سايت نمي گردد، بلكه ممكن است موجب به بار آمدن زيان هايي نيز بشود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۸:۳۱ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت ارزان
يكي از مشكلاتي كه هنگام طراحي سايت با آن مواجه مي‌شويد قيمت بالاي طراحي براي راه‌اندازي وب‌سايت شما است. از آنجا كه نمي‌توان تاثير مثبت استفاده از سايت براي تبليغات و افزايش فروش را ناديده گرفت، ناچار هستيد كه به‌منظور ارتقاي موقعيت شغلي به طراحي سايت متكي باشيد. به همين دليل، استفاده از خدمات طراحي سايت ارزان يكي از مهمترين مواردي است كه به آن نيازمند هستيد.
فراموش نكنيد كاهش هزينه طراحي سايت به معني استفاده از خدمات بي‌كيفيت و طراحان تازه‌كار و فاقد تجربه نيست. بلكه بايد به مجموعه‌اي اعتماد كنيد كه رضايت و رفاه كاربر را اولويت قرار داده و خدمات باكيفيت را با كمترين قيمت ارائه مي‌كند.

اگر قصد داريد سايتي حرفه‌اي و پيشرفته داشته باشيد تا محصولات و خدماتتان را معرفي كنيد، بايد سايتي مطابق با آخرين تكنولوژي و استانداردهاي روز دنيا داشته باشيد كه اصول بازارايابي ديجيتالي و كسب ‌و كاري در آن بطور كامل رعايت شده باشد.

اگر تصميم گرفته‌ايد كه سايتي تخصصي براي فروش و برندينگ خود داشته باشيد، آكادمي طراحان با داشتن تيم‌هاي تخصصي برنامه‌نويسي، كسب و كار، ديجيتال ماركتينگ، گرافيك و هويت بصري، شما را در اين مسير همراهي و پشتيباني مي‌كند تا با خيالي آسوده در دنياي آنلاين قدم برداريد و كسب ثروت كنيد.

اگر قصد درآمدزايي از وب سايت خود را داريد، طراحي سايت به تنهايي كافي نيست!
روش‌هايي براي طراحي وبسايت ارزان
اگر به تازگي كسب و كاري را شروع كرده‌ايد و قصد داريد به صورت آنلاين خدمات و محصولات خود را ارائه دهيد؛ از طرفي بودجه محدودي را براي اين كار در نظر گرفته‌ايد بهترين پيشنهاد ساخت وب سايت ارزان است. طراحي وب سايت ارزان وردپرس از روش‌هايي است كه با هزينه محدود نتيجه معقولي تحويل مي‌دهد و تا حدودي انتظارات شما را برآورده مي‌كند. در اين بين بايد اشاره كرد طراحي وب سايت بسيار ارزان شايد از لحاظ مالي مقرون به‌صرفه باشد؛ اما امكانات محدودي ارائه مي‌دهد و شايد گاهي انتظارات شما را برآورده نكند؛ پس توصيه مي‌كنيم ضمن در نظر گرفتن قيمت خدمات و امكانات را نيز در نظر داشته باشيد.

براي اينكه اين فرايند برايتان مقرون به صرفه تمام شود، مي‌توانيد از روش‌هايي استفاده كنيد كه با ارائه خدمات خوب و با كيفيت، قيمت كم‌تري داشته باشند. احتمالا در ابتدا اين سوال برايتان ايجاد شده كه اصلا درست كردن سايت از چه روش‌هايي امكانپذير است؟ شما مي‌توانيد سايت‌تان را با برنامه نويسي طراحي كنيد و بالغ بر ۲۰ ميليون تومان هزينه كنيد؛ اما در روشي ديگر مي‌توانيد خدماتي با همان كيفيت را با استفاده از يك سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس، دريافت كنيد. در اينجا، اگر هزينه برايتان اهميت داشته باشد، قطعا روش دوم را انتخاب خواهيد كرد.


حتما قبل سفارش طراحي سايت خودتون به اين نكته دقت داشته باشيد كه سايت هاي خيلي ارزان امكان درآمد زايي يا جذب كاربر را ندارند و فقط كاربرد يك كارت ويزيت آنلاين را براي شما خواهند داشت.

وقتي صحبت از درآمد زايي و بازخورد مالي يك سايت مطرح است به چند فاكتور بايد توجه داشت: قابليت پياده سازي سئو سايت، كد نويسي اصولي، رعايت استانداردها روز دنيا، طراحي UI و UX، بخش ادمين حرفه اي، بهينه سازي كردن قسمت هاي مختلف سايت، هاست و دامنه با كيفيت، سرعت بالا و ….

اگر در هنگام طراحي سايت ارزان به اين نكات توجه نداشته باشيد تقريبا پول خود را دور ريخته ايد چون سايت شما قابليت پيشرفت و درآمد زايي را ندارد.

بعضي از سايت هاي خيلي ارزان قابليت سئو شدن ندارند و از همان ابتدا اسپم اسكور بالايي دارند و شما هيچ وقت با اين سايت ها به صفحه اول گوگل نخواهيد رسيد.

پس در انتخاب خود دقت كنيد چرا كه هيچ ارزاني بي دليل نيست !


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۵۱:۱۵ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]

شروع يك موفقيت آنلاين
همانند يك حرفه‌اي، وب‌سايت خود را بسازيد
مهم نيست كه به دنبال يك وب‌سايت شخصي، شركتي يا فروشگاهي باشيد، در هر صورت پرتال مي‌تواند به شما كمك كند تا با هزينۀ واقعاً مناسب، وارد دنياي اينترنت شويد و رشد كنيد.

قابليت ارتقا و مقياس‌پذيري
همراه شما، از اولين قدم، تا فتح قله
اكثر كسب و كارهاي بزرگ، از يك نقطۀ كوچك شروع كرده‌اند. با پرتال، شما هم مي‌توانيد كوچك و به صرفه شروع كنيد. شروعي كه همراه با آينده‌نگري است. چرا كه هر زمان بخواهيد، مي‌توانيد امكانات بيشتري دريافت كنيد.
طراحي وب سايت شخصي
زيبا ترين سايت هاي شخصي را از بهترين شركت طراحي سايت در ايران بخواهيد.معرفي شركت شما با بهترين چشم انداز در سايت و جذب كاربران بيشتر تخصص ماست فرقي نمي كند وبسايتي كه براي خود در نظر داريد داراي چه . قابليت هايي باشداگر مي خواهيد كه علاوه بر معرفي محصولات كسب درآمد از فروش آن هانيز داشته باشيد و درآمد خود را افزايش دهيد، تيم خلاق آكادمي طراحان آماده است تا شكيل ترين وبسايتي كه به عمر خود ديده ايد را به شما تحويل دهد و با قرار دادن قابليت هاي ويژه اي شما را شگفت زده كند

اگر درخواست طراحي سايت داريد بايد شركت طراحي سايتي را براي اين كار انتخاب كنيد كه تخصص، تجربه لازم و رزومه كاري قوي در اين زمينه داشته باشد. اطمينان از تجربه و تخصص شركت طراحي سايت منتخب شما تنها از رزومه و نمونه طراحي سايت انجام شده توسط اين تيم مشخص مي شود. ما در شركت طراحي سايت آكادمي طراحان با صدها نمونه كار طراحي سايت فروشگاهي و طراحي سايت تخصصي و حرفه اي براي سفارش طراحي سايت در كوتاهترين زمان در خدمت شما عزيزان هستيم. ما به دنبال تعريف كردن از خود نيستيم تنها ميخواهيم جذاب ترين سايت ها را به شما نشان دهيم تا خودتان طراحي سايت ارزان و حرفه اي از مبتدي را تشخيص داده و به دنبال بهترين ها باشيد. شما شايسته بهترين ها هستيد.
.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۴۶:۴۱ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]


امروزه با پيشرفت تكنولوژي و افزايش استفاده از تلفن هاي همراه، تبلت و نوت بوك ها و سهولت دسترسي كاربران به اينترنت پر سرعت در سراسر كشور، يكي از مهمترين فاكتور هاي افزايش وبسايت هاي متعدد شده است.

كاربران به دنبال اطلاعات بروز ميگردند و وبسايت ها براي نمايش اطلاعات مورد نياز كاربر با يكديگر مسابقه مي دهند. اگر شما هم كسب و كار و يا اطلاعاتي داريد كه كه كاربر به دنبال آن ميگردد بدون لحظه اي ترديد “همين امروز دفتر كار اينترنتي خود را تاسيس كنيد”. شما مي توانيد با ساخت يك وبسايت براي كسب و كار خود، محله كسب خود را گسترش دهيد و هر روز مشتريان جديد تر و افراد متخصص در حوزه ي فعاليت خود را ملاقات كنيد و قرارداد هاي جديد ثبت كنيد. اما ابتدا بايد قبل از هر چيزي صبر و حوصله كافي داشته باشيد.

طراحي سايت فقط آغاز اين ماراتون غول پيكر مي باشد، شما تازه وارد اين مسابقه شده ايد و بايد تلاش كنيد تا از ساير شركت كننده ها عقب نمانيد!
سئو سايت قاليشويي با هدف قرار گرفتن لينك خدمات قابل ارائه توسط قاليشويان در بالاترين جايگاه موتورهاي جستجوگر علي الخوصص موتور جستجوگر گوگل در ميان لينك خدمات ساير رقيبان كه در اين حوزه مشغول به ارائه خدمات مي باشند ، صورت مي پذيرد.

شستن فرش و قالي در خانه هاي آپارتماني امروزي تقريبا امكانپذير نيست بنابراين تنها راه چاره سپردن شستشوي قالي ها به قاليشويي است. يكي از مرسوم ترين روش هايي كه معمولا افراد براي پيدا كردن اين مراكز انجام مي دهند جستجو در فضاي وب است. بنابراين نقش سئو اينجا نمايان مي شود زيرا با انجام يك فرآيند بهينه سازي سايت اصولي اين لينك خدمات شما است كه در بالاترين رتبه ممكن در موتورهاي جستجوگر به كاربر نمايش داده مي شود

تنها مرحله در داشتن سايت مناسب، راه اندازي آن نمي باشد بلكه شما بايد سئو مربوط به آن را به صورت حرفه اي انجام دهيد. سئو سايت باعث مي شود تا در نتايج جستجو براي كاربران در رتبه هاي بالا قرار گيريد و در نتيجه ورودي شما افزايش يابد. اين اصول مربوط به موتورهاي جستجو بايد در مرحله طراحي و همچنين در طول بهره برداري رعايت شود. سرعت بالا و همچنين ريسپانسيو بودن سايت قاليشويي از مهم ترين مواردي است كه بايد در سئوسايت قاليشويي اجرايي شود..

آكادمي طراحان با بهره گيري از تيمي متشكل از برترين متخصصان سئو و بهينه سازي سايت ، كارشناسان آناليز و برنامه ريزان با تجربه ، به پشتوانه سال ها تجربه در زمينه سئو سايت و همكاري با ده ها قاليشويي در زمينه بهينه سازي سايت قاليشويي با بهره گيري از چهار مرحله كليدي : آناليز قدرت سئو سايت ، آناليز كلمات كليدي ، تجزيه و تحليل رقبا ، سئو و بهينه سازي سايت ، كسب و كار شما را به سمت كسب رتبه اول گوگل هدايت مي نمايد ، با آكادمي طراحان ايران ، رتبه اول گوگل باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۹:۲۴ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]

سئوكار كيست؟ سئو كار حرفه اي، كارشناس يا متخصص سئو كيست؟

اگر از يك سئوكار بپرسيد كه شغل او چيست احتمالا دچار كمي مكث شده و در حال كلنجار با خود براي پرسش به سوال شما مي شود. احتمالا بعد از اينكه جواب سوال شما را با جمله “من يك سئو كار هستم” بدهد، با نگاه عجيب شما رو به رو مي گردد.


در بعضي مواقع نيز آنها ممكن است پاسخ ساده تري به اين شكل به سوال شما بدهند: “من در زمينه برنامه ريزي سايت ها براي گرفتن رتبه بالاتر در گوگل فعاليت مي كنم.” با اين پاسخ بسياري از افراد قانع شده و در ذهن خودشان اين كار را بسيار جالب تصور مي كنند.

اما موضوعي كه در اين گونه مواقع ذهن سئوكاران را درگير مي كند اينست كه آيا آنها مي بايست به همين پاسخ كوتاه اكتفا كنند يا موارد بيشتري را درباره سئو به طرف مقابلشان بگويند.

بسياري از سئو كارها توضيح درباره كار خود را به يك مسئله چالش بر انگيز تبديل مي كنند. اما اگر همه ما خوب دقت كنيم مي بينيم كه هر كسي در هر شغلي كه فعاليت مي كند اگر بخواهد دقيقتر درباره كار خود توضيحاتي دهد، احتمالا همه ما كه در آن كار سر رشته اي نداريم دچار سردرگمي مي شويم و از يك جا به بعد اصلا متوجه حرف هاي طرف مقابلمان نخواهيم شد.

با اين حال در صنعت سئو دو مسئله ارتباطات و شفافيت، بسيار مهم هستند. به همين خاطر مي توان به طور واضحي به اين سوال پاسخ داد: “سئو كار كيست ؟”

سئو يا بهينه سازي براي موتورهاي جستجو، به افراد كمك مي كند تا محصولات و اطلاعات موردنظرشان را توسط موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ به راحتي بيابند. يك سئوكار يا متخصص سئو با آناليز و مطالعه در اين باره به جستجوي مواردي مي گردد كه محبوبيت آنها در موتورهاي جستجو در حال افزايش است و با اجراي استراتژي ها و اقداماتي سعي مي كند كه نتايج جستجو را براي يك سايت مشخص بهبود ببخشد.

هدف نهايي از اين كار، افزايش سطح ترافيك وب سايت با استفاده از كلمات و موضوعات كليديست. به گونه اي كه كاربر پس از ورود به سايت، جذب آن شده و در عين حال وب سايت نيز بر اساس الگوريتم هاي پيشنهادي گوگل طراحي شده باشد.

موتورهاي جستجو همواره در حال تغيير هستند و سئوكار ها مي بايست متناسب با آن اطلاعات خود را به روز كنند. در اينجا با استفاده از يك مثال ماهيت كار را به شما نشان خواهيم داد. به عنوان مثال كلمه كليدي “SEO” را در نظر بگيريد. نتايج جستجو براي اين كلمه در سال هاي گذشته به اين شكل بود:

يك متخصص سئو يا كارشناس سئو دقيقا چه كاري انجام مي دهد؟
فاكتورهاي زيادي براي رتبه دهي به سايت ها وجود دارد و درك اينكه كدام فاكتور بيشترين تاثير را بر رتبه يك سايت مشخص دارد، كار بسيار سختيست. فعاليت يك متخصص سئو يا همان سئو كار، با صرفا چند ترفند و بك لينك در اينترنت خلاصه نمي شود. يك سئو كار مي بايست همواره به دنبال كلمات كليدي محبوب باشد و راه هايي را براي افزايش ترافيك سايت ايجاد كند. به دنبال اين افزايش ترافيك نيز احتمال برخورداري از مشتري بيشتر مي گردد.

بهينه سازي وب سايت شما براي موتورهاي جستجو به معني آگاهي از اين فاكتور ها و راه اندازي تاكتيك هاي جديد و متناسب با آنهاست. با اين حال با تغيير رويه كار موتورهاي جستجو، ديگر نمي توان به روش هاي سئو قديمي اتكا كرد. سئو مدرن چيزي بيشتر از اتكا به كلمات كليدي و متا تگ هاست.

فاكتورهاي زيادي وجود دارد كه سئوكار ها مي بايست بر آن مسلط باشند و اين مسئله مهارت بالايي را مي طلبد. اگر اين موارد در سطوح پايين تري بخواهيم بيان كنيم، در حالت كلي يك متخصص سئو مي بايست قادر به درك موارد زير باشد:

چرا لينك ها مهم هستند
سئو داخلي چگونه بر رتبه صفحه تاثيرگذار است
سئو خارجي چگونه بر رتبه صفحه تاثيرگذار است
چرا توليد و بازاريابي محتوا براي هر نوع بازاريابي آنلايني ضروريست
چگونه شبكه هاي اجتماعي بر روي سئو تاثير گذارند
آيا تبليغات كليكي ارزش هزينه كردن دارند؟
چگونه از روش هاي مدرن مانند سئو ويدئو مي بايست استفاده كرد؟
يك سئوكار حرفه اي مدام در حال تركيب اين روش ها براي كسب بهترين نتيجه است و همواره به دنبال افزايش اطلاعات خود در زمينه سئو مي باشد. اگر به دنبال يك سئو كار حرفه اي هستيد مي توانيد با تماس گرفته و از كارشناسان ما، مشاوره بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۱:۲۰ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]

با توجه به گسترش روز افزون اينترنت و حجم عظيم كاربران كه از طريق موبايل وارد سايت هاي خبري مي شوند، طراحي سايت خبري براي مولفان به يك دغدغه تبديل شده است. طراحي سايت خبري همانند ساير سايت ها نيازمند علم ودانش مخصوص به خود است.
وب سايت خبري بايستي به سرعت لود شود تا كاربراني كه سايت را باز مي كنند بدون وقفه و با يك زمان انتظار كوتاهي محتواي كل صفحه را مشاهده نمايند چرا كه براي شما نيز احتمالا پيش آمده كه وقتي در گوگل مطلبي را جستجو مي كنيد معمولا چند سايت خبري كه در صفحه اول گوگل نمايش داده مي شود را در تب هاي جديد باز مي كنيد و هر كدام زودتر لود شد به سراغش خواهيد رفت لذا اهميت سرعت لود سايت خبري حتي در حد ۲ ثانيه نيز آشكار مي شود.

از پروتكل هاي https به منظور حفاظت از صفحات و اطلاعات كاربرانش پشتيباني كند.

طراحي پورتال خبري در صورتي كه به خوبي انجام شود مي تواند سود هنگفتي را نصيب مولفين روزنامه ها بكند.

اهميت طراحي سايت خبري چيست؟
اگر شما به عنوان يك طراح سايت خبري يا مولف به حد كافي دانش براي ادغام اخبار و تبليغات و به طور كلي ايجاد پايگاه خبري را داريد. ما را دنبال كنيد؛ زيرا مي خواهيم از تمام نكات ريزي كه مي تواند سبب موفقيت وب سايت هاي خبري شود صحبت كنيم. البته اين نكات فقط مربوط به طراحي سايت مي باشد. نكات فني و استاندارد هاي كد نويسي بسياري هستند كه از اهميت زيادي برخوردارند و بايد توسط يك شركت طراحي وب سايت مورد بررسي قرار گيرند. با ما همراه باشيد.
چرا بايد در طراحي پورتال خبري از كنتراست رنگ مناسب استفاده كنيم؟
اگر شما دقت كرده باشيد، از اولين روزنامه ها تا روزنامه هاي كنوني در كاغذ هاي خاكستري روشن و با تايپ مشكي منتشر مي شوند اما چرا؟ پاسخ بسيار واضح است. اين رنگ ها با چشمان شما كاملا سازگار هستند، از اين رو شما به عنوان يك خواننده كمترين مشكل را در خواندن آنها داريد. شما در رنگ بندي طراحي وب سايت خبري خود بايد از رنگ هاي كه چشم نواز هستند استفاده كنيد اما اين رنگبندي نبايد چشم كاربر را آزار دهد.

براي مثال استفاده از رنگ صورتي در بكگراند نارنجي اصلا مناسب چشم نيست. همچنين شما براي آيكون ها و سر فصل ها بهتر است از رنگ هاي لهجه (برجسته) مثل آبي يا قرمز استفاده كنيد.

محتواهاي بارگذاري شده در سايت هاي خبري بايد ساده، روان، با كيفيت و قابل فهم براي اكثريت باشد. همچنين به منظور ارتقا سطح سئو بايد از تگ هاي هدر (هدينگ) استفاده شود.
در يك سايت خبري ايده آل بارگذاري اطلاعات در كمترين زمان ممكن صورت مي گيرد. يعني يكي از امكانات سايت هاي خبري سرعت مناسب در بارگذاري اطلاعات مي باشد. اين مقوله ارتباط تنگاتنگي با طراحي سايت دارد.
سايت هاي خبري بايد از چيدمان و دسته بندي مناسبي برخوردار باشد. يعني محيط يك وبسايت خبري بايد به گونه اي باشد كه كاربر بتواند اخبار مورد نظر خود را به راحتي بيابد.
در طراحي سايت خبري بايد تمام اصول سئو رعايت شده و قالب سايت كاملا منطبق با اصول سئو باشد. زيرا اين امر موجب مي گردد موتورهاي جست و جو آنها را به راحتي بيابند.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي سايت هاي خبري امكان بروز رساني اخبار است. اخبار روزانه و به صورت مداوم در حال تغيير و انتشار هستند. بنابراين يك سايت خبري نيز بايد اين امكان را داشته باشد كه اطلاعات خود را به صورت روزانه به روز رساني كرده و اطلاعات روز را در اختيار كاربران قرار دهد نه خبرهاي تاريخ گذشته و سوخته.
يكي از امكاناتي كه بايد در وبسايت خبري گنجانده شود ارسال ايميل هاي خبري از طرف كاربران مي باشد. يعني يك سايت خبري بايد با كاربران خود تعامل دو طرفه داشته باشد و اخبار صحيح و موثق را نيز با دليل و مدرك از آنها بگيرد، بنابراين مهم است كه يك مسير ارتباطي نيز براي كاربران در نظر گرفته شود.
سايت هاي خبري بايد منعطف بوده و امكان درج عكس و فيلم در كنار خبر را نيز داشته باشند. يك خبر خشك و خالي بدون داشتن عكس يا فيلم بي شك هيچ مخاطبي را جذب نخواهد كرد.
صاحبان سايت خبري بايد بتوانند به نوعي درآمد زايي نيز داشته باشند. بنابراين طراحي سايت بايد به گونه اي باشد كه امكان قرار دادن زبانه هاي غير خبري و تبليغاتي نيز در زيردامنه هاي سايت وجود داشته باشد.
همچنين يك سايت خبري بايد پنل اعلان ( نوتيفيكيشن) براي اخبار جديد، قابليت اتصال به شبكه هاي اجتماعي و اپليكيشن هاي موبايل و آرشيو اخبار را داشته باشند.
همراه با پايدار سامانه مي توانيد يك طراحي منحصر به فرد از سايت هاي خبري را داشته باشيد. سايت هاي طراحي شده در اين شركت تمامي امكانات لازم براي يك سايت خبري كاربر پسند را دارند.

شايد خيلي از شما بپرسيد چگونه سايت خبري بسازيم و يا هزينه طراحي سايت خبري به چه صورت محاسبه مي شود و سوالات بيشماري كه ذهنتان را مشغول كرده است كه ما سعي كرديم در اين مقاله به برخي از اين سوالات مربوط به ساخت وب سايت خبري توضيحات مختصري ارائه نماييم.

سايت هاي خبري و خبرگزاري و طراحي پرتال خبري نيازمند امكاناتي پايه و اوليه به شرح ذيل مي باشد:

– دسته بندي گروه هاي خبري در منوي سايت
كاربري كه وارد يك سايت خبري مي شود قصد او مطالعه و خواندن اخبار يا مطلبي مهم مي باشد و دوست دارد به راحتي و با يك نگاه خبر مورد نظرش را پيدا كرده و به خواندن آن خبر بپردازد.

– اسلايدر يا همان اسلايد شو در صفحه اصلي وب سايت خبرگزاري
اولين محلي كه كاربر به محض وارد شدن در صفحه اصلي نظرش را جلب ميكند، اسلايدر اصلي سايت است. معمولا در بنر اصلي سايت، مهمترين خبر، اخبار هاي جنجالي، اطلاعيه هاي ويژه با يك تصوير گيرا و جذاب كه توسط گرافيست طراحي شده است قرار ميگيرد.

– امكان نمايش اخبار داغ ايران و جهان
طراح سايت خبري معمولا محلي را در ستون كناري سايت و يا سطري از پايين صفحه براي انتشار و ارائه اخبار داغ كشور و جهان در نظر ميگيرد كه در اكثر سايت هاي خبري، اين قسمت در تمامي صفحات وب سايت تكرار ميشود ( يكي از امكانات اضافه در طراحي سايت خبري اين است كه مدير سايت ميتواند در كنترل پنل مديريت، چند مطلب را انتخاب كرده تا بطور رندوم در صفحات مختلف سايت منتشر شود ).

– بنر تبليغاتي و محلي براي تبليغ و كسب درآمد
اگر سري به سايت هاي خبري بزنيد قطعا با بنرهاي تبليغاتي در صفحات مختلف سايت مواجه خواهيد شد. اين تبليغات دقيقا جدي ترين منبع درآمد براي صاحب سايت مي باشد چرا كه يكي از اهداف راه اندازي سايت خبري و ايجاد پايگاه خبر، كسب درآمد از طريق تبليغات بنري يا متني، ريپورتاژ آگهي تبليغات كليكي و روشهاي مختلف تبليغات سايت مي باشد.

– امكان عضويت در خبرنامه
در فوتر سايت ميتوانيد محلي را با عنوان عضويت در خبرنامه در نظر بگيريد و از كاربران بلاگ خبري خود بخواهيد با وارد كردن آدرس ايميل، عضو خبرنامه شما شوند و مهمترين اخبار روز را از طريق ايميل زودتر از بقيه دريافت نمايد. اگر بخواهيد يك خبرنامه حرفه اي ايجاد نماييد ميتوانيد از طراح سايت خود بخواهيد براي عضويت كاربران در خبرنامه، دسته بندي موضوعي خبر را قرار دهد تا كاربران بتوانند موضوع مورد علاقه خود را براي دريافت آن از طريق خبزنامه، انتخاب نمايند.

– امكان پخش ويدئو در سايت هاي خبري
انتشار ويدئو و يا كليپ هاي كوتاه خبري ميتواند باعث ايجاد ترافيك و جذب كاربران جديد به وبلاگ خبري شما باشد. خيلي از كاربران اينترنت در موتورهاي جستجو مثل گوكل به جستجوي ويدئوي اخبار مهم و يا كليپي با موضوع مورد علاقه شان هستند پس بهتر است اين فرصت را از دست نداد و از شركت طراحي سايت خود بخواهيد تا امكان آپلود يا بارگزاري ويدئو را در پرتال خبري تان اضافه نمايند.

نحوه بارگزاري ويدئو در سايت خبري شما به دو صورت ميتواند انجام شود:

۱- آپلود ويدئو در وب سايت هاي انتشار ويدئو كه معروفترين آنها يوتيوب مي باشد ولي متاسفانه بدليل فيلتر بودن اين سايت، امكان انتشار ويدئوي خبري در سايت توصيه نمي شود ولي خوشبختانه وب سايت هاي اشتراك ويدئوي زيادي وجود دارد كه در ايران قوي ترين آن، سايت آپارات مي باشد كه به طور كاملا رايگان ميتوانيد اخبار تصويري خود را در اين سايت بارگذاري نماييد و با استفاده از كدي كه در اختيار شما خواهد گذاشت، آن ويدئو را در سايت خود نمايش دهيد.

از مزاياي اين روش، سرعت بالاي دانلود ويدئو و نيز رايگان بودن انتشار آن و از همه مهمتر احتمال ديده شدن ويدئوي شما توسط ديگران ( كاربراني كه حتي سايت خبري شما را نمي شناسند با مشاهده ويدئو هاي شما، احتمال ورود به وب سايت خبرگزاري شما را بالا خواهد برد).

۲- آپلود ويدئو در سايت خبري خود: شما مي توانيد اخبار و رويدادهاي تصويري را در فضاي ميزباني وب يا همان هاست خودتان آپلود نماييد. مزيت اينكار اين است كه از لحاظ سئو يا بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو، وب سايت خبري شما از امتياز بالاتري برخوردار خواهد شد. از معايب آن نيز ميتوان به هزينه خريد حجم بيشتر براي هاست و ارتقاي هاست مربوطه اشاره نمود.

البته معايب و مزاياي هر كدام از موارد ياد شده بيشتر از اينها مي باشد كه جزو موضوعات قابل پرداخت در اين مقاله نمي باشد.

– امكان بارگذاري و انتشار پادكست خبري يا همان فايل صوتي اخبار
اين امكان جزو امكانات جذاب طراحي سايت خبري براي مخاطبان و كاربران مي باشد كه از اين طريق ميتوانند اخبار مهم مورد علاقه شان را از طريق صدا يا همان voice گوش دهند و آنرا در پيام رسان ها براي ديگران ارسال نمايند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۵۲:۳۱ ] [ زهرا علي خوش ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی